חווית הלמידה הטובה ביותר בישראל-לימודי הנדסאי

חווית הלמידה הטובה ביותר בישראל-לימודי הנדסאי

השכלה גבוהה בשנים האחרונות היא חשובה מאין כמוה כשי לסלול את הדרך לקריירה.

בחירת נושא לימודי מעשיר

כאשר לומדים במכללה הדגש הוא על מתן הכשרה מעשית ממוקדת. לימודי הנדסאי במדרשת רופין היא שונה מלמידה באוניברסיטה לתואר, היות שהיא מכשירה את הסטודנט בצורה ממוקדת למקצוע שבו הוא בחר במדרשה יש סביבת לימודים נעימה לאור המיקום הפסטורלי בטבע והעובדה שחלק מהסטודנטים גם לנים במעונות. קיים קשר הדוק ופורה בין הסטודנטים לבין עצמם וגם עם המרצים ואנשי ההנהלה ונוצרת אווירה סטודנטיאלית מעולה שהיא נעימה מאד וגם הישגית כדי להצליח בלימודים.

רבים לומדים ברופין לתואר הנדסאי כיוון שקיימים בו מסלולים ייחודיים אשר אינם קיימים במוסדות אקדמאים אחרים כמו לדוגמה: הנדסאי מכונות ואנרגיות מתחדשות, הוא חוג היחיד בישראל המשלב הכשרה יסודית ומקצועית לשתי המגמות המשמעותיות ביותר, הנדסאי מכונות והנדסאי גז ואנרגיה הסטודנט יוצא לחיים גם עם ניסיון מעשי ולא רק עיוני כמו תואר BA במקצועות השונים באוניברסיטה. בוגרי התוכנית משתלבים בכל מקצועות האנרגיה עבור הנדסאי, במשק הגז הטבעי ובענף האנרגיה הסולארית, אשר אין בו מספיק אנשים מקצועיים בתחום זה.

לימודי הנדסאי

במדרשת רופין יש תחומים שונים הנלמדים למקצוע הנדסאי כמו הנדסאי רכב – מסלול ייחודי תואר הנדסאי רכב בשיתוף עם יבואני הרכב המובילים. בתחום זה מוצאים גם לימודים וגם עבודה, הנדסאי טכנולוגיות מים – מתאים לאוהבי סביבה וטכנולוגיה משלב הבנה טכנולוגית עם מיומנות להפעלת מערכות ממוחשבות חדשניות עם שילוב של עבודה בשטח, כדי לרכוש מיומנות של ביצוע מעשי בתחום.

הנדסאי בקרה ואוטומציה – לימודים אלה הם רב תחומיים אשר עוסקים באלקטרוניקה, חשמל, אוטומציה, מערכות בקרה, מחשבים, מערכות ממוחשבות ומערכות הנעה אוטומטיות. הם מקנים לכל סטודנט יכולת לבצע אינטגרציה בתכנון וביישום של כל התחומים ברמה הטובה ביותר. הנדסאי אדריכלות נוף – עוסק בתכנון ועיצוב מרחבים פתוחים., הנדסאי מכטרוניקה – שילוב של כל תחומי ההנדסה המסורתיים ויוצרת שילוב בין הנדסת מכונות הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת בקרה והנדסת תוכנה. שילוב של מקצועות אלה מאפשר לפתח ולתחזק מערכות מתוחכמות המשלבות רובוטיקה ומחשוב.

הנדסאי חשמל, הנדסאי בניין (הנדסה אזרחית) אשר מבוססת על שילוב תיאורטי ומעשי עבודה על פרויקטים במהלך הלימודים מתקיימים גם סיורים לימודיים ומקצועיים בתחום הבניין. הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, הנדסאי תוכנה, הנדסאי עיצוב למדיה, הנדסאי תעשיה וניהול ועוד.

מכינה ללימודי הנדסאי

במדרשה קיימת גם מכינה קדם הנדסאים המיועדת לתלמידים בעלי לקות למידה. זאת עבור  מועמדים המעוניינים להשלים את תנאי הקבלה להנדסאים, מיש מעוניין לחזק לרענן ולשפר את הידע שלו.

למכינה מתקבלים תלמידים שסיימו 11 שנות לימוד לאחר ראיון קבלת הסטודנט וזאת כדי לאפשר לו מסגרת לימודים נפלאה ותומכת לאורכן של כל שנות הלימוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*