חדש: מסיבות ספא לילדות

חדש: מסיבות ספא לילדות

הטרנד הפופולארי האהוב על כל הילדות בעולם: מסיבות יום הולדת בספא יוקרתי ומפנק – לראשונה באשדוד.

מרכז הספא "פרסטיז'", הממוקם במרכז המג'יק אשר ברובע י"ב, מציע ימי הולדת בקונספט מלכותי לילדות מגיל 6. הפעילות כוללת איפור, תסרוקות, מסיכת פנים, פדיקור, מניקור, אקססוריז וכמובן מסיבת ריקודים מדליקה.

הפעילות מתקיימת בקומה הראשונה והשנייה של הקומפלקס בן 3 הקומות, המציע חגיגת יום הולדת עם מלא שיק וסטייל ואורך כשעתיים וחצי. הבנות מגיעות אל המרכז, מתקבלות ע"י צוות אדיב ומקצועי, מקבלות חלוק ספא ורוד ומתחלקות לעמדות השונות: חלקן מתחילות עם הפדיקור, חלקן עם הפדיקור, חלקן עם טיפול הפנים שכולל מסיכה טבעית ועיגולי מלפפונים וחלקן עם עיצוב השיער. בהמשך הן תעבורנה אל עמדות האיפור ומשיחת הלק אשר כולן מותגו ועוצבו בגוונים של ורוד וזכו לתפאורה מיוחדת ומלכותית.

בעלת הקומפלקס, גאל אלקסלסי אסרף, אשר מציעה את הטרנד לראשונה בתוך מרכז ספא המיועד למבוגרים מסבירה: "היה קשה להתעלם מהדרישה שהייתה לכך מצד אמהות רבות. עד כה הספא הנייד היה מגיע לבתים אך כעת הממלכה שהייתה למבוגרים בלבד, מאפשרת לילדות ליהנות משהות קצרה במרכז ספא אמיתי והנאה באופן מוחשי מהמקום והאווירה. הרצון של הילדות להתנהג כמו נשים טבעי והוא נובע מהזדהות נשית עם האמא. בעידן של היום, ילדות רבות גדלות מגיל צעיר כנסיכות, אוהבות להתלבש, להתאפר, למרוח לק ולקבוע לעצמן מה ללבוש. אני שמחה ש'פרסטיז" יכול להציע לילדות ולנשים שירותים תחת קורת גג אחת ויותר מכך – כל עוד מעורבת בכך שמחה, טיפוח ונשיות, מה טוב?".

לבירורים ותיאומים: רח' שבט לוי 14, כיכר מג'יק טאוור, רובע י"ב אשדוד. טל' 08-8559290.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*