חדרי אירוח לפי שעה ליד אשדוד – בית מעץ

חדרי אירוח לפי שעה ליד אשדוד – בית מעץ

כמה פעמים רציתם לברוח מההמולה ולבלות רגעים קסומים של אהבה אינטימית אבל לא רציתם לנסוע רחוק? כמה פעמים חלמתם על צימר רומנטי עם אווירה מיוחדת בו תוכלו לחגוג את האהבה שלכם בדיסקרטיות? חדרי אירוח בית מעץ ליד אשדוד הם בדיוק מה שחיפשתם: חמש דקות בלבד מאשדוד, על ידי צומת על הלום מחכה לכם מתחם דיסקרטי וחבוי מן העין שכולו פרטיות. כל סוויטה מאובזרת בטוב טעם בכל מה שנחוץ כדי לבלות ביחד באהבה ותשוקה. החדרים מחכים לכם 24/7 גם בימים שישי ושבת.

קרוב לאשדוד נסתר מהעין

מחפשים אירוח מושלם של עד שלוש שעות בו תוכלו להיות רק שניכם בזוגיות מושלמת? בית מעץ מתחם צימרים לפי שעה ליד אשדוד מציעים צימרים רומנטיים באווירה ייחודית. מתחם הצימרים בית מעץ, ממוקם סמוך לצומת עד הלום אך הוא נסתר מן העין ודיסקרטי במיוחד. כל החדרים נקיים, הגיינים ומפנקים. כל סוויטה כוללת מטבחון מאובזר עם מיני בר, שתיה קלה וחמה חופשית, מכונת אספרסו, חדר מקלחת זוגי (הכולל מגבות פנים וגוף, סבון ושמפו) סלון, טלוויזית LCD בכבלים, מיזוג אוויר, תאורה עמומה, מיטות KING SIZE  מרווחות ושירות חדרים העומד לרשותכם להזמנה אישית של אלכוהול, נשנושים וכל מה שתרצו (בתוספת תשלום) לבחירתכם סוויטה ללא ג'קוזי (בעלות של 200 ₪) וסוויטה הכוללת ג'קוזי (עלות 250 ₪).

דיסקרטיות מלאה למקסימום הנאה

מתחם הצימרים המפנק בית מעץ, ממוקם במקום אידיאלי: חמש דקות בלבד מהעיר אשדוד וסמוך לצומת עד הלום אך נסתר מן העין ותחום על מנת לשמור על מקסימום דיסקרטיות לבאים בשעריו. בבית מעץ יודעים שהפרטיות חשובה לכם ולכן, אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לשמור עליה עבורכם החל משלב ההזמנה ועד לשלב היציאה מהמתחם. הזמנת חדר בבית מעץ נעשית בדיסקרטיות מלאה והכניסה אל המתחם נעשית באמצעות שער חשמלי בשלט רחוק ללא שומר וללא צורך ביצירת קשר עין עם איש. לכל חדר חנייה פרטית מקורה ונסתרת מהעין והתשלום מתבצע באמצעות תיבה הנמצאת בחדר.

כל מה שנחוץ כדי לחגוג רגעים של אהבה

מתחם בית מעץ מחכה לכם בכל שעה ויום שתרצו. ההזמנות נעשות בצורה אנונימית בטלפון 24/7 גם בימי שישי ושבת. בכל סוויטה תמצאו סטנדרטים גבוהים במיוחד של ניקיון ואבזור על מנת להעניק לכם חוויה זוגית מרגשת ומלאת אהבה. תוכלו לבחור בין סוויטת נשיא ללא ג'קוזי אך עם שלל אבזורים ופינוקים או לבחור בסוויטת היוקרה בה תיהנו מרחצה בג'קוזי מפנק התורם לחגיגת הזוגיות והתשוקה והופך את השהות בסוויטה לבלתי נשכחת ומרגשת במיוחד. אם אתם מחפשים לחגוג את הזוגיות שלכם במקום רומנטי באווירה מיוחדת וקסומה, קרוב לכל מקום אך נסתר מן העין, זה הזמן להתקשר אלינו ולהזמין מקום באחת הסוויטות של בית מעץ למקסימום פרטיות ומקסימום חוויות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*