חדרים לפי שעה ליד אשדוד בית מעץ

חדרים לפי שעה ליד אשדוד בית מעץ

אם אתם זוג אוהב המחפש מקום רומנטי ומפנק בסטנדרטים גבוהים ללא צורך לבזבז זמן יקר על נסיעות מתישות, אתם מוזמנים לגלות את בית מעץ. מתחם צימרים מפנק במרחק חמש דקות בלבד מאשדוד, הממוקם בצומת עד הלום אך נמצא במיקום אינטימי וחבוי מהעין המספק מקסימום פרטיות ודיסקרטיות.

חמש דקות נסיעה ואתם בבית מעץ

במרחק חמש דקות נסיעה בלבד מאשדוד, על ידי צומת עד הלום אך נחבא מכל עין, מחכה לכם מתחם הצימרים בית מעץ ובו סוויטות מאובזרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם חדרים לפי שעה באשדוד עם כל מה שדרוש לכם כדי ליהנות מכמה שעות של אינטימיות ואהבה. כאן תמצאו סוויטות מאובזרות בג'אקוזי למקסימום חוויה רומנטית (250 ₪) לצד סוויטות מפנקות ללא ג'קוזי (200 ₪). לכל סוויטה, חנייה פרטית צמודה ודיסקרטית למקסימום פרטיות לכל אורך השהות שלכם.

מקסימום פינוק למקסימום רומנטיקה

בבית מעץ עושים הכל, על מנת שהשהות שלכם תהיה מפנקת ורומנטית במיוחד. בכל סוויטה תיהנו מחדר מקלחת זוגי(עם מגבות, גוף ופנים, סבון ושמפו) , מיני בר, מטבחון, סלון מפנק, שתיה קלה וחמה חופשית (כולל מכונת אספרסו) ופינוקים נוספים בהזמנה אישית כגון אלכוהול ונשנושים וכל דבר שתחפצו בו (בתוספת תשלום). כל החדרים מאובזרים בטוב טעם על מנת להעניק לכם אווירה רומנטית זוגית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל חדר כולל טלוויזיה LCD בכבלים, מיזוג אוויר, תאורה עמומה ומיטות KING SIZE מפוארות. החדרים נמסרים כשהם נקיים, הגייניים ומפנקים וכוללים שירות לקוחות זמין 24/7.

שומרים על דיסקרטיות מלאה

בבית מעץ חשוב לנו שתרגישו הכי נוח ונעים ולכן, הפרטיות שלכם היא מעל הכל והיא נשמרת מרגע הכניסה ועד לרגע היציאה מהמתחם. מתחם בית מעץ, הוא סגור הרמטית והכניסה אליו מאפשרת דיסקרטיות מלאה כשלכל חדר חניה מקורה נסתרת משלו. בכניסה למתחם נמצא שער חשמלי המופעל מרחוק ללא שומר והתשלום עבור החדר מתבצע דרך תיבה הנמצאת בחדר. לא נוצר כל קשר עין עם הלקוחות כשההזמנות עבור החדרים מתבצעות 24/7 באנונימיות מלאה.

רגעים מרגשים בסטנדרטים גבוהים

באמצע השבוע או בשישי שבת, בית מעץ מציע לכם אירוח מושלם בעלות של 200-250 שקלים בלבד( תלוי בסוויטה בה תבחרו). עם כל הפינוקים שאתם צריכים כדי ליהנות משעות של זוגיות מפנקת וחגיגה של אהבה. מהיום, לא צריך לנסוע רחוק כדי ליהנות מרגעים של חוויה רומנטית ביחד. בית מעץ מציע לכם אירוח רומנטי במרחק של חמש דקות נסיעה בלבד מהעיר אשדוד, קרוב לצומת עד הלום ובדיסקרטיות מלאה לכל אורך השהות. המיקום האידיאלי כולל מתחם סגור הרמטית והכניסה לחדר כוללת חניה מקורה ונסתרת. החדר המאובזר נקי, הגייני ומפנק ומבטיח הנאה בסטנדרטים גבוהים במיוחד. מחפשים מקום לחגוג בו את האהבה שלכם? זה הזמן ליצור קשר עם בית מעץ ולבלות במקום מיוחד עם אווירה קסומה ובלתי נשכחת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*