חדרים לפי שעה באשדוד בית מעץ בצומת עד הלום

חדרים לפי שעה באשדוד בית מעץ בצומת עד הלום

חמש דקות מאשדוד, סמוך לצומת עד הלום, מחכה לכם מתחם צימרים מפנק במיוחד. בבית מעץ מחכות לכם סוויטות מפנקות עם או בלי ג'קוזי עם כל הפינוקים הדרושים כדי להעביר שעות של הנאה זוגית. בבית מעץ תיהנו מדיסקרטיות מלאה החל מרגע ההזמנה ועד לרגע יציאתכם את המתחם. אם אתם חולמים להיפגש במקום מפנק בסטנדרטים גבוהים ולא רוצים לנסוע רחוק כדי ליהנות מזמן זוגי ופרטי, אתם מוזמנים לגלות את בית מעץ המחכה לכם 24/7 גם בימי שישי ושבת.

חוויה זוגית קרוב לכל מקום

במרחק של חמש דקות בלבד מהעיר אשדוד, מחכה לכם מתחם צימרים מפנק עם סוויטות מעוצבות יפהפיות ומאובזרות באווירה אינטימית וקסומה . החדרים נקיים, הגיינים ומפנקים וכוללים שירות חדרים לפי שעה באשדוד "בית מעץ" הזמין עבורכם לאורך כל השהות. בכל סוויטה תיהנו משתיה חמה וקרה חופשית, מטבחון מצויד עם מיני בר, מטבחון, סלון מפנק, מקלחת זוגית (הכוללת מגבות גוף ופנים, סבון ושמפו), טלוויזית LCD בכבלים, מיזוג אוויר, תאורה עמומה, מיטות KING SIZE מפנקות והכל כדי שתיהנו מחווית אירוח מושלמת.

שומרים על הפרטיות שלכם

בית מעץ הנו מתחם פרטי ודיסקרטי הדואג לשמירת הפרטיות של אורחיו מרגע הזמנת החדרים ועד לרגע היציאה מהמתחם. הזמנת החדר מתבצעת בצורה אנונימית והכניסה אל המתחם נעשית באמצעות שער חשמלי המופעל בשלט רחוק ללא צורך ביצירת קשר עין עם איש. לכל חדר, כניסה עם חנייה מקורה משלו הניתנת לסגירה והתשלום מתבצע באמצעות תיבה הנמצאת בחדר וזאת, על מנת שתיהנו ממקסימום תחושת פרטיות ודיסקרטיות לאורך כל זמן שהותכם במתחם.

ליהנות מכל רגע

במתחם בית מעץ עושים הכל על מנת שהחוויה שלכם תהיה מושלמת. שירות חדרים עומד בזמינות מלאה עבורכם על מנת שתוכלו להזמין אלכוהול, נשנושים או כל בקשה נוספת שבה תחפצו (בתוספת תשלום). ההזמנות משירות החדרים נעשות גם הן בצורה אנונימית ודיסקרטית ללא צורך ביצירת קשר עין ביניכם לבין הצוות המקצועי שלנו.

בית מעץ לרגעים של אהבה מושלמת

כל מה שאתם זקוקים לו כדי ליהנות משעות של הנאה זוגית מחכה לכם בבית מעץ. מהיום, כבר לא צריך לנסוע רחוק כדי ליהנות מצימר מפנק בסטנדרטים גבוהים במיוחד המאובזר בכל מה שאתם זקוקים לו כדי להרגיש בחופשה זוגית מיוחדת. כאן מחכות לכם סוויטות עם ג'קוזי (רק 250 שקלים לשלוש שעות) וסוויטות ללא ג'קוזי ( רק 200 שקלים לשלוש שעות), המעוצבות בצורה מפנקת במיוחד. כאן, הפרטיות שלכם חשובה במיוחד ולכן, היא תישמר בצורה אדוקה מרגע ההזמנה ועד לרגע עזיבתכם את המתחם. הסוויטות של בית מעץ עומדות לרשותכם מתי שתרצו 24/7 בין אם באחד מימות השבוע ובין אם בשישי או בשבת. כאן, עומד לרשותכם שירות חדרים זמין הדואג גם לבקשות המיוחדות שלכם על מנת להפוך את השהות בבית מעץ לבלתי נשכחת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*