חג המכביות: ניצחון מוחץ לנשים במשחק החוץ ברמה״ש

חג המכביות: ניצחון מוחץ לנשים במשחק החוץ ברמה״ש

כמה שבמכבי בנות אשדוד חיכו ל"התפוצצות" הזאת על הפרקט. הערב ( שני) במשחק המרכזי של ליגת "אתנה" של כדורסל הנשים, גברה בצורה נחרצת ומרשימה, מכבי "בן" אוצר אשדוד 45 הפרש, 85-40 על היריבה שעד לא מזמן עוד נחשבה לאימפריית כדורסל נשים בישראל, א.ס רמת השרון.

רמת השרון עלתה למשחק עם סגל קצר שבעיקר הורגש בו חסרונה של פורוורדית הקבוצה, טליה קולדוול שנפצעה במחזור הקודם ועקב כך לא לקחה חלק במשחק מול אשדוד. המארחות פתחו את המשחק עוד בצורה טובה יחסית ואגרסיבית וגרמו לאשדוד ללא מעט איבודי כדור. בסיומו של הרבע הראשון התוצאה צמודה, רק נקודה אחת פיגור לרמת השרון 13-12.

אולם החל מהרבע השני, הפכה ההתמודדות למשחק במעמד צד אחד לטובתה של האלופה. רמת השרון איבדה את האגרסיביות בהגנה ובכלל את רוח הלחימה ואפשרה לשחקניות אשדוד לעשות ככל הועלה על רוחן במגרש. כבר ברבע השני פתחה האלופה פער ניכר של 21 ולמחצית ירדו הקבוצות ביתרון לאשדוד, 24-43.
מגמת הריצה של אשדוד וחוסר התגובה מנגד של רמת השרון המשיכה גם במחצית השניה של המשחק. אשדוד ניצלה כל טעות של רמת השרון, חטפה כדורים וייצרה נקודות קלות. טיפני ג'קסון במשחק מצוין עם 19 נקודות ובתוספת 20 נקודות של פארהייה אבדי הנחילו תבוסה גדולה לרמת השרון בביתה 40-85 בסיום.

עצם העובדה שהבנות של טלי נוי ואורנה אוסטפלד קלעו בסך הכל 28 נקודות ב30 דקות אחרונות! הייתה לבטח המפתח לניצחון המתוק של הבחורות של עדן ענבר הערב. גם הסוגייה העצובה איתה עלתה רמת השרון, כשבסך הכל שבעה שחקניות בלבד רשומות בסגל הקבוצה, מעידה עד כמה קבוצת הפער לשעבר הפכה להיות עוד קבוצה בליגה הדי חלשה ממילא.

כמו תמיד גם במשחק הערב מי שלהטה בשורות אשדוד הייתה הפורוורדית המצויינת טיפאני ג'קסון עם 19 נקודות, כשגם פארייה אבדי סיימה כטופ סקוררית עם 20.
שאר הקלעיות לאשדוד: פרסלי 14, לויצקי 12, גונ'סון ודורון 6 כ"א, שפיר 5, בן נון 2, שירה ששון 1.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*