חגיגת הנוער של מהות – PARTY TIME

חגיגת הנוער של מהות – PARTY TIME

כיאה לאירוע שיא של הקיץ הצליחה שוב מהות להרים הפקה צעירה ומפנקת לבני הנוער של אשדוד בלוקיישן הכי מדליק בעיר, צמרת פארק אשדוד ים שהפכה לערב אחד לספוט הכי צעיר בעיר.

במהות לא רגילים אחרי תקופה ארוכה ללא אירועי נוער בעיר, ״קיץ בטוח״ היה במשך שנים המותג המבטיח של מהות וכלל אירועים חווייתיים שכללו תמיד נמסרים מניעתיים שהותמעו באווירה חווייתית. הנוער מבחינתו נהנה משני העולמות ובכך השיגה מהות, הרשות העירונית לחוסן וביטחון קהילתי את מטרתה.

בעקבות הקורונה הופסקה לשנה הפעילות והשנה מיהרו לחדשה טרם נעכנס לעוד סבב. הלוקיישן שנבחר לטובת האירוע הוא פארק אשדוד ים תחת כיפת השמיים, מהות הקימה מתחם צעיר במראה וצעיר ברוח עם די-ג׳יי ומוסיקה צעירה ועכשווית, מתנפחים, עמדות פליי-סטיישן, ביליארד וקעקועים, דוכני מזון, קיר הוליווד, מכונית מתהפכת באדיבות הרלב״ד המדמה תאונת דרכים עם חגורת בטיחות ומה היה קורה ללא החגורה, משקפיים שמדמים נסיעה תחת השפעת אלכוהול, עמדה זו הייתה אחת מהמסרים המניעתיים והערכיים שקיבלו בני הנוער ועוד אטרקציות מעניינות ומגניבות שעשו טוב על הלב לכ-300 נערים ונערות.

מנכ"לית מהות סימונה מורלי:

״אני מאמינה ומשוכנעת, שאירועים כאלה יכולים ללמד את הנוער שניתן לחגוג וליהנות  ללא חומרים  פסיכואקטיבים ואלכוהול, התוצאות לאורך השנים מוכיחות שפעילות סדירה של מנעיה חווייתית משנה תפיסות אצל בני הנוער, מהות חושבת כל שנה איך להעביר את המסרים בדרכים חווייתיות ומהנות מולייצר אלטרנטיבות לבילוי, זאת בנוסף למגוון התכניות הגדול שמפעילה מהות בפעילות השוטפת״.

מנהלת האירוע בריז׳יט דוקהן:

״תודה גדולה לשותפים: פארק אשדוד ים, רלב"ד, על שיתוף הפעולה להצלחת האירוע.  ואחרונים החביבים חבריי לעבודה במהות על ההירתמות והנתינה עבור בני הנוער, ומקווה שניפגש גם בשנה הבאה״.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*