חגיגה צהובה ומשולשת.

חגיגה צהובה ומשולשת.

עירוני אשדוד אירחה אחר הצהריים (שישי) במגרש הסינטתי באזור ב' את קבוצת מכבי שגב שלום עם כניסת המחזור השלישי של מחוז ליגה ב' דרום ב'.
השעה הנוחה ונטולת החום, גרמה למאות מאוהדיה המסורים של עירוני אשדוד להגיע ולצפות בעוד תצוגת תכלית של קבוצתם שעלתה עם מדי החוץ הכחולים, מאחר שהאורחת הגיעה בסט צהוב.

היריבה החלשה משגב שלום שהגיעה לאחר שני הפסדים צורמים בשני מחזורי הפתיחה, קיוותה בעיקר לעבור בשלום את הדקות הראשונות של ההתמודדות, אך כבר בדקה השניה, כדור קרן מדוייק פגש את רגלו של הסקורר החדש בעיר, אדיר שהרבני, וזה שלח את הכדור פנימה ואת הקהל הצהוב לחגוג.
ובכלל, עירוני אשדוד ביטאה על כר הדשא הסינטתי במצבים רבים להם הגיעה, וחצי מגרש היה ניתן להשכרה, מבלי מצבים של הקבוצה האורחת.
בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, השיגה עירוני אשדוד שער שני לאחר שמבצע נהדר של נוריאל בוזגלו שהגיע הקיץ מגדרה, הסתיים עמוק בתוך הרשת של שוער שגב שלום האומלל.

בדקה ה-65 הכחולים השיגו שער נוסף, לאחר שכדור רוחב נהדר שהעביר המגן השמאלי מאור מרציאנו, מצא את מיכאל חמו ואת השלישי של עירוני.
גם כמה אוהדי אדומים אשדוד שנכנסו ליציע עם הגביע בו הם זכו שעה קלה לפני כן, לא גרמה למאות האוהדים בצהוב להפסיק לשיר.
אם כך בסיום המשחק עירוני אשדוד יצאה עם ניצחון שלישי ברציפות ועם מאזן מושלם, כמו של נורדיה ירושלים לאחר שלושה מחזורים.
מי שנעדרו מהמשחק ושמחו עם הקהל הצהוב ביציע היו דניאל טולמסוב ויוסי ברהנו שלא נכללו בסגל של הירשהורן.

במחזור הבא תצא עירוני אשדוד למשחק לא פשוט בנתיבות מול עירוני המקומית, ולאחר מכן תארח בקרב אוהדים גדול את הכתומים מקרית מלאכי, שהדיחו אותם במסגרת גביע המדינה בתוצאה 2-1, בקרית מלאכי לפני כשלושה שבועות.

צילום מתוך דף הפייסבוק: מכבי עירוני אשדוד

מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*