חברת נמל אשדוד זכתה בדגל היופי של התעשיה הישראלית

חברת נמל אשדוד זכתה בדגל היופי של התעשיה הישראלית

חברת נמל אשדוד זכתה בדגל היופי של התעשיה הישראלית במסגרת תחרות 'תעשיה יפה ומקיימת בישראל יפה'  לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "אנו נרגשים על הזכייה ומודים לכל מי שבחר בנמל אשדוד. נמשיך להיות הנמל המוביל בישראל"

חברת נמל אשדוד זכתה בדגל היופי, בתחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה 2022. מדובר על  "האוסקר" הסביבתי – קהילתי, אשר מוענק לפי הקטגוריות השונות למפעלים הבולטים בתחומים של טיפוח ותחזוקת מקום העבודה (בטיחות ורווחת העובדים), פעילויות מיוחדות למען איכות הסביבה בהתמקדות על נושאי ESG ולמען הקהילה.

במהלך השנה האחרונה ערכו מאות מתנדבי המועצה לישראל יפה ביקורות במפעלים, באתרים השונים ובפארק התעשייה ברחבי הארץ ובדקו מגוון רב של קריטריונים, עם התמקדות בתחום הסביבה, הקיימות (נושאים הקרובים לאחריות סביבתית-חברתית ESG) ותרומה לקהילה. תחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה" של המועצה לישראל יפה לשנת 2022, נערכה בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, התאחדות התעשיינים בישראל ואיגוד התעשייה הקיבוצית. מטרת התחרות, שזו השנה ה-42 לקיומה, היא לשפר את סביבת העבודה לעובדים בתעשייה הישראלית ואת היחס של המפעלים לסביבה והקיימות באזורים בהם הם פועלים, בנוסף נבדקים המפעלים על הפעילות הקהילתית אשר עושים למען הקהילה.

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד, מסר כי " אנו גאים ונרגשים על הזכייה בדגל היופי ומודים לכל מי שבחר בנו. נמשיך להיות הנמל המוביל בישראל."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*