חברת ניקיון בתים באשדוד

חברת ניקיון בתים באשדוד

כשאתם מחפשים חברת ניקיון ופוליש לבית או דירה חדשה שזה עתה רכשתם באשדוד, אתם כנראה מחפשים חברת ניקיון בתים ודירות לפני כניסה. נקדים ונאמר התחום בו עוסקות חברות אלו הוא אפור, ורבות הרמאיות והטריקים שבאמצעותם מרמים אתכם אם כן איך תזהרו?, הנה הפרטים. נראה שאין ענף רווי נוכלים כמו חברות פוליש וניקיון המספקות שירותי ניקיון לאחר שיפוץ או ניקיון דירה חדשה. הקבלן המנקה מגיע לאחר הזמנה טלפונית ומתחיל לספר לכם שמצב הדירה הוא לא סטנדרטי ואם תרצו לנקות, זה יעלה לכם הרבה יותר. הקבלן יספר לכם שהמרצפות בבית מלוכלכות מאד והוא צריך ללטש אותן, רוב הסיכויים שאינכם זקוקים לכך. הוא יספר לכם שהקבלן שביצע את עבודת השיפוץ לכלך יתר על המידה והוא לא תיאר לעצמו שהמצב הוא כך, גם כאן רוב הסיכויים שהוא משקר. הוא ינסה להציע לכם פוליש קריסטל גם אם הרצפה שלכם היא גרניט פורצלן מה שלמעשה יכול לפגוע בה, או הברקה לרצפה שאינכם צריכים כלל.

חברת פוליש באשדוד רק לאחר ביקור

אז כיצד תמנעו מעצמכם להגיע למצבים מביכים כאלו? ראשית לעולם אל תסכימו לקבל הצעת מחיר טלפונית, התעקשו שבעל העסק יגיע לאתר ויגיש לכם הצעת מחיר כתובה. תתאמו צפיות כמובן ותשאלו את כל השאלות החשובות, למשל כמה זמן הוא עוסק בתחום, שאלה חשובה נוספת מתי לאחרונה ביצע ניקיון דירה באשדוד ולבקש המלצה הניתנת לבדיקה. חברה וותיקה על פי רוב עובדת תדיר, ולכן בנק ההמלצות שלה צריך להיות גדול. ולא רק אלא שבכל חודש נתון תוודאו שהיא מבצעת עבודות הקרובות לדירתכם, כך תוכלו לקבל המלצה שהיא לא המלצה סדרתית. חברות רבות חובבות את השימוש בצינורות מים מה שעלול לגרום נזק לרהיטים, לכן שאלו את בעל המקצוע כיצד בדיוק הוא מבצע את הניקוי ומי הם העובדים. חברות ניקיון חובבות מאד את חומצת המלח הידועה, מה שגורם לנזקים חמורים לברזים ולמקלחונים שלא ניתנים לתיקון. אל תגלו לעולם שאתם צריכים את השירות בדחיפות, כך תוכלו לקבל רמת מחירים יותר זולה. אל תזמינו הצעת מחיר מחברה אחת, הזמינו לפחות שתיים או שלוש חברות, כך תוכלו לבדוק אם הם אומרים את אותם דברים. יש לציין שכל התחמונים החלו לפני כארבעה עשורים ע"י חברת ניקיון בתל אביב מאד מפורסמת, חברה שאיני יכול לנקוב בשמה, מחשש לתביעת דיבה מצדם.

ניקיון בתים באשדוד ניתן לבצע לבד

היום רוב הבנייה נעשית על ידי קבלני בניה רציניים הדואגים לניקיון ראשוני, זה אומר שביצוע ניקיון בית חדש פשוט מאד, ואתם יכולים לבצע זאת בעצמכם. לאחר ניקוי ראשוני של הקבלן המבצע נשאר לרוב לכלוך קל שאינו מצריך כוחות רבים, ואתם יכולים להסתייע במידת הצורך בעוזרת בית. ניקיון דירה לפני אכלוס קל יותר, לכן נקו לפני העברת החפצים לדירה כך תוכלו לנקות בכל פינה, ולהימנע מהרטבת הרהיטים. אם שיפצתם את הדירה והיא התלכלכה לאחר ניקוי ראשוני של הקבלן, חפשו חברת ניקיון בתים באשדוד והיצמדו להוראות שכבר הזכרנו. ניקוי רצפה בעזרת מכונת קרצוף נקרא בעגה המקצועית פוליש, זה אומר שלא כל רצפה צריכה הברקה, אך לאחר שיפוץ על פי רוב צריך ניקוי עם מכונה. במידה וההחלטה שלכם לבצע בעצמכם, ניתן למצוא חנויות חומרי בניין המשכירות מכונות אלו כולל ציוד נלווה. רק אומר כך אני מניסיון אישי לא ממליץ על כך, החיסכון זניח כי ההשכרה והציוד עולים לא מעט, והתוצאה אינה מגיעה לתוצאה הרצויה. לכן עדיף להזמין חברת ניקיון ופוליש מומלצת שתבצע זאת, אך רק חברת פוליש מומלצת.

ניקיון דירות באשדוד המומלצים

יש לציין שיש שלוש חברות שאני אישית יכול להמליץ עליהן האחת נקראת חברת  "אור הברק", חברה נוספת בשם קלינינג סרוויס, וחברת "דוקטור פוליש", חברות אלו נבדקו היטב ע"י אלפי גולשים, ויש אחת מהן המספקת שירות באתר מדרג. כפי שהזכרתי לא רק המחיר שחברות שרלטניות מקפיצות לכם ביום העבודה, אלא גם הנזקים שהם משאירים אחריהם אינם זולים לתיקון

כותב שורות אלו הוא הבעלים של חברה העוסקת שנים רבות בתחום, ובאשדוד ניקתה מאות דירות עם וברשותה מאות ממליצים.

צילום: pixbay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*