חברת הפקה באירוע המצווה – בעד או נגד?

חברת הפקה באירוע המצווה – בעד או נגד?

הדילמה של המון הורים העומדים רגע לפני חגיגת אירוע המצווה לילד הנרגש שלהם, היא האם ללכת על הפקה עצמאית וכך לחסוך כסף, או האם לפנות אל חברה מקצועית שתפיק ותארגן את כל האירוע. מה שאמור להיות לנגד עייניכם לאורך כל הדרך הוא חשיבות האירוע: אירוע בר מצווה הינו אירוע שמגיע פעם אחת בחיים! המשמעות? דאגו לחגוג אותו על הצד הטוב ביותר, באמצעות חברת הפקה מקצועית.

אתם יכולים פשוט ליהנות מהארגון

ראשית, דעו כי בעת שאתם פונים אל חברה מקצועית המתמחה בהפקה של בר מצווה בכותל, אתם לא צריכים לעשות דבר. הפקות עצמאיות של אירועים דורשות מכם לדאוג לפתרונות מזון, סדר מאורגן לאירוע, הסעות ועבודה אל מול אנשי מקצוע רבים. במקרה של חגיגה עם חברת הפקות, יש מי שמארגן עבורכם וחושב כמה צעדים קדימה מכם. המטרה? להוביל את האירוע להצלחה ולהעניק לילד הנרגש החוגג את אירוע המצווה רגעים של אושר, שמחה וזכרונות מתוקים.

באירוע אתם ההורים של ילדכם, לא המפיקים

החרטה הגדולה של המון הורים שכבר חגגו לילדיהם את אירוע המצווה היא שהם לא הסתייעו בשירותיה של חברת הפקה. מה שקורה המון פעמים הוא שהורים שבחרו לארגן את האירוע עצמאית, המשיכו להיות המפיקים של האירוע גם לאורך האירוע עצמו. כך, במקום להיות ההורים של הילד החוגג, הם היו בנעליהם של מפיקים שצריכים לדאוג לפתרונות מזון והושבה, לרווחת האורחים ולהבטיח כי כל אלמנט מתפקד כמצופה. על כן, הסתייעו גם אתם בשירותיה של חברה מקצועית שתאפשר לכם להיות ההורים של הילד החוגג!

אירוע בירושלים לכל משפחה ובכל תקציב

אירוע בר מצווה הנערך ברחבת הכותל בירושלים הוא האירוע שישאר בלבכם שנים רבות! אם גם אתם הייתם בטוחים כי אירוע שכזה הינו יקר ולא נגיש, דעו כי אירוע הנחגג בירושלים נגיש לכל משפחה. חגיגת בר המצווה הינה חגיגה מעצבת, מגבשת וכזו שנחרטת בלבו של הילד – כך שהדרך שלכם להעניק לו חוויה בוגרת, משמעותית ובעלת ערך היא עם חגיגה בכותל. יום הולדת ה-13 הינו יום ההולדת החשוב ביותר לילדכם, זיכרו זאת.

למארגני האירוע יש ניסיון רב, ולכם?

ומה באשר לטיב האירוע? נסו לחשוב על עוגה שאתם אופים בתור אופים חובבים, ועל עוגה הנאפית על ידי קונדיטור מוסמך מקונדיטוריה בעלת שם. מובן כי העוגה של הקונדיטור תהיה מרשימה יותר, מרגשת יותר וכנראה שגם טעימה יותר. הניסיון שיש לחברות ההפקה מאפשר להן להפיק עבורכם את האירוע המושלם שתמיד חלמתם עליו! כשאתם מפיקים עצמאית את האירוע, אתם במידה רבה לוקחים סיכון ומהמרים על האירוע החשוב ביותר בחייו של ילדכם.

השקיעו את זמנכם בארגונים אחרים לקראת האירוע

מעבר לכך, בעת שאתם עובדים בצמוד אל חברת הפקה, הרי שיש לכם זמן להתעסק בדברים אחרים לקראת האירוע. כך לדוגמא, תוכלו להשקיע זמן רב בחיפוש אחר החליפה שאותה ילבש הילד הנרגש שלכם, תוכלו לעצב יחד את ההזמנות לאירוע, לכתוב את הדרשה ללא כל לחץ של זמן ואף לחשוב על הפתעה נעימה לאורחים. חיסכו מעצמכם בירוקרטיות וארגונים שונים – חברת ההפקה דואגת לכם לכל, מא' ועד ת'!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*