זה היה בסוף הקיץ

זה היה בסוף הקיץ

הפעילות שליוותה את אוכלוסיית האנשים בעלי צרכים מיוחדים בפארק הנגיש, הגיעה לסיומה ואתמול התקיים האירוע האחרון, "קרנבל חוף הקיץ", המסכם את אירועי הקיץ. המקום שנבחר לפעילות היה חוף באר שבע והאירוע עצמו היה לפעילות חווייתית בתוך המים, כשחלק מהמשתתפים נהנים לראשונה מכניסה לים וממגע המים. להתראות בעונת הקיץ הבאה.

ביום ג' התקיים אירוע מסכם ויום כיף למשפחות וילדים עם ובלי מוגבלויות, בחוף באר שבע. האירוע החל בשעות אחה"צ וכלל שורה של פעילויות מותאמות כמו יצירה, משחקי מים ובועות, משחקי ספורט וכמובן כניסת בעלי המוגבלויות לים בסיוע מתנדבים. על הפקת "קרנבל חוף הקיץ" באשדוד, אחראים אגף החופים והמנהל לשירותים חברתיים אשר מפעילים לראשונה ובשיתוף פעולה מלא, הפנינג חוףים נגיש לכולם!!

מאות ילדים, מבוגרים ובני משפחותיהם, תושבי העיר, הגיעו אתמול ליום הכיף הייחודי, ובעיקר נגיש לכולם. המשפחות נהנו ממבחר תחנות חווייתיות: משחקי חוף ומים, אומניות חול, בועות סבון ענקיות, משחקי ספורט ופנאי, ועוד הפתעות צוננות.

IMG-20160830-WA0040

בתחנת הכניסה למים המתינו מתנדבים מעמותת הגולשים וצוות אגף החופים, עם ציוד מתאים, וסייעו למשתתפים עם מוגבלות פיזית להיכנס לים ולחוות את מגע המים על בשרם. לצורך כך הוצבו כסאות נכים מיוחדים, המותאמים לטיול בחוף החולי ולכניסה למים ומאפשרים גישה נוחה לחוף הרחצה וטבילה בטוחה בתוך המים.

כל המבקרים באירוע המיוחד נהנו גם מהשירות שהציע המיזם החברתי "חופיקס"- מערך שירותי חוף. בני הנוער במיזם דאגו לכיסאות, שולחנות ושמשיות ופינקו את המוזמנים בהפתעות צוננות מהקיוסק החברתי. בסיום הקרנבל, הקהל נהנה מ"הקופעה", מופע קרקס מצחיק עד דמעות.

הגופים האחראים על הפקת "קרנבל חוף הקיץ" מציינים כי אירוע זה הוא תוצר של שיתוף פעולה בין הרבה אנשים טובים שנותנים מזמנם כדי לשפר את חיי הפנאי של אנשים עם מוגבלות, ובהם: אגף החופים, המנהל לשירותים חברתיים – מחלקת שיקום מוגבלויות ומחלקת נוער חופיקס, המרכז למשפחות להן ילד עם מוגבלות, מר שמעון טויטו יועץ ראש העיר לענייני נכים, צוות מתנדבי הפארק הנגיש ומתנדבים רבים נוספים.

ולסיום, המפיקים חשבו כי גם צילום ותיעוד העירייה ייעשה בזיקה לאירוע ולשם כך האירוע כולו תועד על ידי סיירת הצילום של מועדון עירוני נגיש (מע"ן) וחברי מרכז יום לנכים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*