ושוב אתכם… סניה חתם!

ושוב אתכם… סניה חתם!

מופתעים? זהו שלא. סניה עושה זאת שוב לאחר קמפיין אגרסיבי נגד ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ואחרי שאמר בכל קול כמה גרוע פה וכמה הוא היה עושה אחרת חוזר כצנלסון לשולחן נצשא ומתן של לסרי וחותם. מישר קו עם כל המדיניות של ראש העיר, למשמעת הקואליציונית וללשכת סגן ראש העיר, רק לו לזאת שהיתה לו קודם כי אותה כבר תפס היורש… אלי נכט.

סניה מגיע למשא ומתן כשרוב התיקים שעניינו אותו (למעט התיירות) ולקו לנכט, כצנלסון מגיע עם 3 מנדטים, חצי מהכמות הנכבדת של 2018 ונאלץ לאסוף את רינה גוטמן (של ברק סרי) טרמפ לקואליציה כדי לעמוד במפתח 4 מנדטים ששווה בקואליציה הזאת סגנות.

אין ספק ששמעון כצנלסון כבר לא בשיאו, ככל הנראה מדובר בקדנציה אחרונה שלו בפוליטיקה המקומית והיה רוצה לסיים אותה אחרת, זה בטוח. המקסימום שירשה לעצמו הפעם זה לסיים כסגן בשכר, עם תיק התיירות והיסטוריה מפוארת.

אם כן, הסתיים ככל הנראה אירוע טרום כינון המועצה עם 22 מנדטים לקואליציה של לסרי, בהתחשב בעובדה ש-8 מתמודדים ניסו לרוץ נגדו,  רק הלן גלבר, תמשיך להילחם בו ב-5 השנים הבאות.כל השאר חברו ללסרי או… פרשו. על זה ניתן לומר ללא עוררין ״מה שהיה הוא זה שיהיה״, ולא משנה מאיזה צד של המפה אתם/ן.

בהצלחה אשדוד!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*