ועידות וכנסים מקצועיים באשדוד ובארץ בכלל

ועידות וכנסים מקצועיים באשדוד ובארץ בכלל

ועידות באשדוד

הרבה מאד ועידות באשדוד נערכות מדי שנה. מדובר בהתכנסויות של סקטורים משמעותיים במשק כמו עורכי דין, רואי חשבון, קמעונאות ועוד. כל ועידה כזו נמשכת כמה ימים ובמהלכה המשתתפים נהנים מהרצאות איכותיות במהלך היום, השתלמויות מקצועיות חשובות ביותר ובילויים מפנקים בשעות הערב. הכנסים המקצועיים הללו חשובים מאד לכל מי שנמנה על סקטור זה כיוון שהוא מקבל ערך מוסף רב והנושאים שעליהם מדברים, מסייעים לו לאחר מכן בעבודה היום יומית. מעבר לכך בדרך זו פוגשים קולגות, כאלו שכבר מכירים, כאלו ששוחחו כמה פעמים בטלפון או בזום ולכן ההנאה מהשילוב של חופשה עם ועידה משובחת היא גדולה מאד.

הכנסים המקצועיים הללו קורים באחד מבתי המלון הגדולים בעיר. משתתפי הכנס נרשמים מראש ומשלמים עבור החדר בדרגה שבה הם מעוניינים כמו חדר זוגי, חדר דלקס, סוויטה וכו'. האורחים מקבלים מראש את לוח הזמנים של הוועידה, אילו הרצאות יתקיימו לאורך כל יום, מה יהיה המועד והמיקום של כל הרצאה ספציפית. המגמה היא לשלב הרצאות כלליות ולא רק הרצאות מקצועיות ולכן מוצעות גם הרצאות כמו זו של עמית סגל אשר בה הוא מדבר על הפוליטיקה הישראלית לאורך השנים לאור הידע העצום שיש לו, על השתלשלות הדרכים הפוליטיות בישראל. כשמדובר בהגעתו של פרשן בכיר בערוץ טלוויזיה, רבים מבין משתתפי הועידה יגיעו לאולם הגדול בשעה שנקבעה וייהנו להקשיב להרצאה המרתקת.

שפע של הרצאות של ועידות באשדוד

מפיקי ועידות באשדוד בוחנים אין ספור אפשרויות של מרצים מהשורה הראשונה שירצו בכל כנס מקצועי וזאת על פי תחום העניין של הסקטור. יש הרצאות רבות אשר קשורות למיסוי, לחוקים, לתקנות חדשות חדשנות בתחום העשייה שלהם, טכנולוגיות והמצאות חדשות. כל מרצה מעביר את המידע באמצעות מצגת אשר מסייעת לקהל להבין את הנתונים החדשים.

פאנלים במהלך הועידה

בנושאים מהותיים הקשורים לתחום הכנס, יש דעות לכאן ולכאן. לכן מארגני הוועידה מארגנים במהלך ימי הועידה כמה פאנלים שבהם משתתפים אנשי העסקים הבולטים בענף זה. בכיר אחר בענף או עיתונאי נבחר להיות המנחה של הפאנל וכך הם מעלים נושאים מסוימים לדיון וכל אחד מביע את עמדתו. הדבר גורר לא אחת גם ויכוחים ענייניים לנוכח הדעות המגוונות.

גם נותני החסות לוועידות מציעים לקהל לרכוש תוכנה שתקל עליהם במהלך היום יום בהתנהלות בפאן מסוים, מציעים לרכוש מוצרים שונים הנחוצים למי שעוסק בנישה הספציפית, כמו לדוגמה עריכת דין ועוד.

בילויים עבור אורחי הכנס

ברוב המקרים ההרצאות והפאנלים נמשכים לאורך כל היום. בערב מתקיימת ארוחת ערב חגיגית באחד האולמות, בחדר האוכל או על שפת בריכת השחייה. לאחר נאומים קצרים וחשובים של ראשי הענף וארוחת הערב, מתחילה תוכנית אמנותית. בכל כנס ובכל שנה הבחירות הן שונות. לעיתים יהיה זה סטנדאפיסט מוצלח שיצחיק את כל הקהל, זמר מצליח, אמן חושים ועוד.

 

צילום:freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*