ועדת הבריאות העירונית סוגרת שנה

ועדת הבריאות העירונית סוגרת שנה

ועדת הבריאות העירונית התכנסה אתמול בצהריים לישיבתה האחרונה בשנת 2016. על סדר היום סיכום הפעילות השנתית, דיון כללי ופאנל שאלות ותשובות. השינוי המרענן: השתתפות ראשונה של נציגי בית חולים אסותא. וגם מילה על חדר המיון, המבנה הסמוך לבית החולים החדש.

אחת הועדות הגדולות והמרשימות בעירייה, ועדת הבריאות העירונית, התכנסה אתמול באולם מועצת העיר, בהשתתפות של למעלה מ-50 חברות וחברים. בוועדה הגדולה שותפים גופים וארגונים מהעיר ומחוצה לה, ובכללם נציגים ממשרד הבריאות, מקופות החולים, עמותות וארגוני בריאות וגופים עירוניים כמו מינהל החינוך, המתנ"סים, רשות הספורט העירונית ומחלקת הבריאות שמרכזת ומובילה את הפעילות בשטח ומיישמת את תכניות העיר בנושאי הבריאות.

פרופ' שוקי שמיר יו"ר מועצת המנהלים של אסותא, נתן סקירה על הקמת בית החולים הציבורי באשדוד, תוך שהוא מדגיש את הרעיון המוביל בקונספציה של בית החולים לפיה מדובר בקהילה שיש לה בית חולים. שמיר הסביר כי בניית בית החולים באשדוד היה לעניין דרמתי במיוחד משום שמזה כ-40 שנה שלא נבנה בית חולים ציבורי בישראל. עובדה המצביעה על ההישג הגדול של אשדוד. כמו כן עמד על המאפיינים המרכזיים של בית החולים הציבורי ובהם: התפיסה הקהילתית ברפואה, בית החולים הממוגן, עמידה בתקנים של בנייה ירוקה ויישום טכנולוגיות דיגיטליות. בתוך כך פרופ' שמיר גילה כי אסותא נמצא במו"מ מתקדם בעניין חדר המיון הסמוך, כך שבסופו יהיה חלק מבית החולים החדש מה שיגדיל בהקדם את גודל בית החולים. אגב בית החולים אשר מתוכנן להיפתח במאי 2017, יפעל בשלב הראשון עם 300 מיטות ויצמח עד ל-650 מיטות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*