ויש עוד מנצח – אלי נכט

ויש עוד מנצח – אלי נכט

ידעו שהוא מתחזק, והבינו שהצירוף של דויד אסייג היה הדבר הנכון לעשות, הוא עבד קשה ולא נח לרגע, האמין בכל רגע נתון שהוא באמת מגיע לסיבוב השני אבל לא ציפה למתנה שתיפול עליו משמים, החיבור של ברק לשמעון כצנלסון, החיבור שהרים לו להנחתה והוריד לו קשית משמים לשאוב עוד ועוד מנדטים מכצנלסון. לשמחתו של כצנלסון לא דחו את הבחירות אחרת גם את שלושת המנדטים הנוספים נכט היה שותה לו. אוי כמה שהוא היה צמא.

נכט הוא איש עבודה, על זה אין בכלל ספק, מכיר את העבודה, חרוץ ובשנתיים וחצי האחרונות כסגן ג׳ינגל לא רע בכלל בין שמירה על המשרה לבין השמעת דעותיו. קל לא הולך להיות לו אבל קשה יש רק בלחם, כך לפחות מאמין נכט.

נכט לא יהיה באופוזיציה, אופוזיציה מכבה מומנטומים ומשכיחה נצחונות מפוארים, יעיד על כך לחמני. נכט הוא מאלה שמכוונים גבוה, מי שקיבל 12.8% לראשות העיר לא מתכוון לעצור כאן. אתם תשמעו עליו עוד הרבה ב-5 השנים הקרובות, עליו ועל חברי המועצה שלו.

 

עם הרכש המצויין. דויד אסייג

 

נכט עשה את שלו עם תוצאה פנומנלית של הכפלת כוחו, היום עם 4 מנדטים הוא הסיעה החילונית הגדולה ביותר במועצה, והכי חשוב, הוא הדבר הבא של הקהל הרוסי. כצנלסון בחיבורו לברק הימר על כל הקופה והפסיד. ביג טיים. את אמון ראש העיר הזוכה וחצי מכוחו במועצת העיר, אין ספק שהוא המפסיד הגדול של הבחירות. אחרי ברק סרי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*