וינטאג לא רק בגדים גם טבעת אירוסין

וינטאג לא רק בגדים גם טבעת אירוסין

אחד הטרנדים החזקים כיום הוא להתלבש באופנת וינטאג' וכמו כן, גם בענף התכשיטים בשורת הוינטאג' לא מאחרת לבוא. אז מהו סגנון וינטאג' ואיך זה נראה בטבעת אירוסין?

מהי אופנת וינטאג'?

המילה וינטאג' מגיעה מהמילה וינו שפירושה יין, לכל מה שעשוי באופנת וינטאג' מייחסים איכות מסוימת שכמו יין משתבחת עם השנים. ענף הטקסטיל וענף התכשיטים הבינו את הפוטנציאל אשר גלום בעיצוב של פריטי העבר וכיום למעשה פריטי הוינטאג' משמשים עבור מעצבים רבים השראה. תוכלו לראות שמלות כלה בסגנון וינטאג' אשר חוזרות לשנות ה- 20 או 30 וכמו כן לראות תכשיטים בכלל או טבעת אירוסין בפרט אשר מעוצבות בהשראת תקופות היסטוריות שונות. אלו סגנונות מלכותיים יותר אשר מביאים עימן עיטורים, תחרות ומלמלות בעיצוב רומנטי אשר מתאים לתקופות שונות. יש נשים רבות שאוהבות מאוד את הסגנון הספציפי הזה ובוחרות שיהיו להן בארון מספר פריטים כאלו.

טבעת אירוסין וינטאג'

את הנושא של טבעת אירוסין וינטאג' נהוג לחלק לשניים. האחד, טבעות אירוסין מיוחדות אשר עוברות מדור לדור והן למעשה וינטאג' אמיתי. אלו טבעות יוקרתיות מאוד. השני מדבר על טבעת אירוסין אשר מעוצבת בסגנון זה. המעצב לקח השראה מתקופות שונות ועיצב את הטבעת לפי התקופה. יש מעצבים שלוקחים השראה משנות ה-20 -50 ויש מעצבים שילכו אחורה בזמן לתקופות של המאה 14-17 אשר בשנים אלו העיצוב הופך מלכותי יותר בהתאם לתקופה.

איך נראה העיצוב של טבעת אירוסין וינטאג'?

מכיוון שההשראה לטבעות אלו היא מתקופות שונות, אין עיצוב כללי שרווח בטבעות אלו, ולכן הן אינן דומות אחת לשניה. מה כן ניתן לראות בהן, הרבה יותר עיטורים על חישוקי הטבעת, חישוקי הטבעת מעט עבים יותר ומעוטרים החריצים וריקוע של הזהב. כמו כן, אלו טבעות שמגיעות בצורות של פרחים ועלים אשר עליהם משבצים יהלומים בגדלים שונים. תוכלו לדוגמא לראות טבעת אירוסין אשר פרחיה משובצים בשלושה יהלומים בינוניים או לראות טבעת אירוסין אשר עלי הכותרת של הפרח עשויים מספר יהלומים קטנים. העיצוב שלל טבעת אירוסין וינטאג' הוא לרוב מיוחד מאוד וססגוני, זהו לא מראה רגיל וכל טבעת אירוסין תהיה שונה מהשניה.

האם טבעת וינטאג' תתאים לבת הזוג?

אם בת זוגכם היא מאלו שאוהבות רומנטיות, תקופות בהיסטוריה והיא מתרשמת מאוד מעיצובים מיוחדים, זו ללא ספק יכולה להיות בחירה טובה עבורה. זוהי בחירה מיוחדת מאוד ויש מבחר גדול של עיצובים שונים ומגוונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*