וילות להשכרה – באתר וילה פלוס

וילות להשכרה – באתר וילה פלוס

מילות מפתח: וילות להשכרה, וילות להשכרה במרכז, וילות להשכרה בדרום, וילות להשכרה בצפון, וילה להשכרה, וילה להשכרה בצפון, וילה להשכרה במרכז, וילה להשכרה בדרום

תיאור: אם אתם מחפשים חופשה מושלמת ברחבי הארץ, וילות להשכרה הן הפתרון האידיאלי בעבורכם!

וילות להשכרה

רבים מתלבטים מה הכי נכון להם לעשות בתור חופשה, איך אפשר לשמור על הרמה ולקבל לוקיישן מושלם, אבל בלי לשבור את כל החסכונות. עד לפני מספר שנים האפשרויות היו מצומצמות מאד, אבל לאחרונה צצה אפשרות מושלם, שמשלבת את הטוב של כל העולמות: וילות להשכרה!

לחצו כאן אם אתם מחפשים וילות להשכרה

וילות להשכרה מה זה

אם עוד לא שמעתם על המושג, אז כדאי שנעשה סדר. וילות להשכרה הן בתים שנבנו, ומיועדים בעבור קיט וחופשה בלבד. הן מתוחזקות כמו בית מלון, רק שזה יותר מרגיש כמו בית שכור, שכן אין שם שירותים, ואתם לבד ומתחזקים אותו בעצמכם בזמן שאתם שם. האנשים שהקימו אותו בעצם עשו זאת כדי שיוכלו להתפרנס מהשכרתו למטרת חופשה. כמובן, וילות להשכרה, מעניקות את כל השירותים שאתם צריכים: בריכה, ג'קוזי, בידור, ציוד מטבח ומטבח מאובזר לחלוטין, מגבות, מקלחות, ועוד. אבל, השירות הוא שירות עצמי. מצד אחד, החופשה החלומית והמושלמת, מצד שני אין שירות, אז זה גם מאפשר שקט ובידוד, וגם חוסך משמעותית במחיר. מושלם!

וילות להשכרה זה נחמד – אבל מה רע במלון או בצימר

לא רע בכלל. אבל לפעמים אנשי עסקים או אנשים שרוצים לחגוג בצורה קצת יותר יוקרתית, לא מסתפקים בצימר נחמד שמתאים אולי לאנשים בשלב אחר בחיים, ומצד שני לא יכולים ולא רוצים לקרוע את הכיס בחופשה פומפוזית בבית מלון. כאמור, גם עניין האינטימיות חשוב: בתי מלון הם מקום המוני מאד, ולא לכל אחד זה מתאים. אם ישנה אפשרות לא לשלם הרבה, לקבל שקט ושלווה – אבל מתקנים של בית מלון ברמה הגבוהה ביותר, לא תלכו על זה?

כמה עולה וילה להשכרה

בעיקרון, השיקולים שישנו את המחיר הם המיקום של הווילה, ובאיזה יום בשבוע מדובר. ככלל, מרכז הארץ עולה יותר מהדרום והצפון, וסוף שבוע או חג עולים יותר מאשר באמצע השבוע. בממוצע וילה עולה כ-1000 עד 1500 שקלים ללילה, כאשר הרבה יותר יקר והרבה יותר זול. צימר עולה פחות מ-1000, מלון לפעמים מגיע ל-5000 שקל. תעשו את החשבון.

בעבור מי זה

  1. אנשי עסקים שרוצים להתרווח, אבל גם שלא יציקו להם, יכולים להשתמש בשירותי וילות להשכרה
  2. זוגות שרוצים לחגוג יום נישואין בשקט וביוקרה בלי הילדים
  3. מסיבות כמו יום הולדת, מסיבות רווקים / רווקות – רבי משתתפים. בווילות יש מקום בדרך כלל.

איפה הכי כדאי: צפון, מרכז או דרום

תלוי במחיר, ובנוף שאתם מחפשים. ווילה במרכז תביא אתכם לנוף אורבני ותוסס, עם כל האטרקציות שיש לתל אביב, חולון, הרצליה או בת ים להציע. הצפון יעניק לכם אוויר קריר, נוף מוריק ובעלי חיים, ומחיר זול יותר כמובן. אווירה כפרית, כמעט היער השחור. הדרום יעניק לכם נוף חום וחמים, אווירה נעימה ושקט, והרבה מאד בידוד. קצת אפריקה. אז, תלוי מה אתם מחפשים!

מה האתר שלנו מציע בעבור מי שמחפש וילות להשכרה

האתר שלנו הוקם על מנת לסייע לכם למצוא וילות להשכרה בקלות. לכן, אם אתם מחפשים מקום נהדר לבלות בו, נשמח להציע לכם רשימה מגוונת וממופה של וילות להשכרה. באמצעות ממשק פשוט תוכלו לסנן את המקומות על בסיס מיקום, מחיר, תמונות, קרבה לאטרקציות ועוד. באתר שלנו יש גם מבצעים.

תמונה באדיבות: וילה עטרת החלומות, מושבה מגדל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*