וילות בצפון למשפחות בעונת החורף – אלו וילות מתאימות לחופשת חורף?

וילות בצפון למשפחות בעונת החורף – אלו וילות מתאימות לחופשת חורף?

מזג האוויר הקר מאלץ אותנו להישאר בבית, לאחר כמה ימים כאלו בבית כבר תתחילו לטפס יל הקירות וזה בדיוק הזמן לתכנן חופשה עם וילות בצפון למשפחות דווקא בחורף. הצפון הופך הרבה יותר פורח וירוק בעונת החורף, אם אתם חובבי טבע ואוויר צח לא תרצו לוותר על חופשת חורף בצפון. מזג האוויר בצפון קר, אך עם וילות בצפון שכוללות אמבט ג'קוזי מפנק, בריכה מחוממת, מערכת מיזוג לחימום ושאר אטרקציות ותוספות, חופשת החורף הופכת חמימה, מפנקת ומהנה.

האם ניתן להשתמש בחצר?

חצרות הנופש ברובן מיועדות לעונה החמה, אך אפשר למצוא גם וילות בצפון למשפחות עם חצר מקורה או חצר סגורה במיוחד בעבור חופשות חורף. בעלי וילות בצפון ממהרים היום להתקין גגות לחצר הנופש ולהפוך אותה מתאימה גם לעונת החורף. וילות בצפון שמציעות בריכה מחוממת וחצר בה אפשר לבלות גם בחורף זוכות לביקוש רב יותר, בעלי הוילות מעוניינים להשכיר את המתחם גם בחורף ומבצעים הכנות בהתאם.

אלו אטרקציות חורף מציעה הוילה?

וילות בצפון למשפחות מציעות שורה ארוכה של אטרקציות, חדרי השינה מטופחים ויפים, כלי המיטה יוקרתיים, חדרי הרחצה מאובזרים ומפנקים, הסלון מרווח ומאובזר לצפייה בסרטים וחצר הנופש גדולה ואטרקטיבית. בתוך הוילה תוכלו למצוא מערכת קולנוע ביתית, מסך גדול, מאות ערוצים לצפייה, מטבח מאובזר עם מכונת אספרסו, שולחן סנוקר, שולחן פוקר, אמבט ג'קוזי פנימי, אמבט ג'קוזי חיצוני, סאונה חמה וגם, בריכה מחוממת ונופים מדהימים. רשימת האטרקציות ארוכה ומגוונת, אם עד כה חשבתם שלא כדאי לצאת לנופש בחורף הגיע הזמן להתחיל לחשוב אחרת.

001er

איך לשדרג חופשת חורף

אל וילה בצפון תוכלו להזמין ארוחות עשירות, עיסויים, טיפולי ספא ושאר תוספות, יש אפשרות להזמין הפעלות לילדים. הארוחות מוגשות אל הוילה, הן כוללות רכיבים טריים, מבחר מאכלים, ירקות טריים, גבינות, מאפים טריים והמון מטעמים. הרשו לעצמכם להתפנק עם הארוחות ועם המסעדות הנהדרות בצפון. עיסויים וטיפולי ספא יבוצעו בתוך מתחם הוילה על ידי צוות מנוסה ומקצועי. שימו לב, התוספות בתשלום.

וילות בצפון למשפחות עם ילדים – מה מתאים?

חופשת קיץ עם ילדים בוילה מאוד פשוטה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור וילה עם בריכה והילדים כבר יבלו את רוב שעות ביום סביבה. כאשר מדובר בחופשת חורף יהיה עליכם להשקיע מעט יותר בכדי למצוא וילות בצפון עם בריכה מחוממת או בריכת זרמים, הוילות האלו זוכות לביקוש רב ויש לבצע הזמנות מוקדמות.

ילדים נהנים מאוד בצפון גם ללא בריכה, הם ישמחו לבלות בג'קוזי ולטייל בנחלים, בשמורות הטבע, בפארקים, במוזיאונים. בעונת החורף תוכלו למצוא מבחר אטרקציות בצפון, חודשי החורף הם הזמן הנכון לטייל בחרמון, לבלות בסדנת שוקולד טעימה, ללמוד עוד על המורשת היהודית, לבקר בגנים, לצפות בנחלים זורמים במלוא עצמתם ולבלות זמן איכות עם כל המשפחה. המחירים בעונת החורף אטרקטיביים, אפשרויות הבילוי רבות והווילות מדהימות, נגמרו התירוצים! השנה כבר לא נשארים בבית. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*