וילה לסטודנטים בחופשה

וילה לסטודנטים בחופשה

קשה להיות סטודנטים. ואם לא הבנתם לאן אתם נכנסים בשבוע הראשון של הלימודים, כעת – אחרי סמסטר אחד בלבד – אתם יודעים על איזו פלנטה אתם נמצאים. בין הגשת עבודות, לימודים למבחנים ועבודות מזדמנות במסעדה או במשרד, וילה מילאנו לא נראתה רחוקה יותר, שלא לדבר על וילות בעבדון בכלל. ועדיין, אתם יודעים שעוד רגע אתם שם. כי ברגע ששמעתם על וילה מילאנו היפה, הממוקמת במושב עבדון הפסטורלי, החלטתם שאת הכסף ששמרתם לחופשה בחו"ל אתם הולכים ולנצל לטובת חופשה בארץ ולחפש וילות בעבדון – כי זה גם פטריוטי וגם משתלם.

כנסו לוילה מילאנו באתר וילה 10 ותהנו מדיל משתלם ומחיר מוזל!

הוילה כחופשה לסטודנטים

הוילה נתפסת פעמים רבות כארמון, כבית מפואר שרואים רק בסרטים. אך למעשה, אין דבר רחוק יותר מהאמת. אם אתם סטודנטים עייפים הזקוקים לחופשה מידית, אלה כמה סיבות טובות להגיע לוילה מפוארת כמו וילה מילאנו (רמז: ההנאה מובטחת):

  • חוסכים בהוצאות – כשאתם בוחרים וילות בעבדון, דעו כי אתם משלמים עליה רק פעם אחת – והשטח כולו שלכם. אמת, יש אטרקציות כמו עיסויים או ארוחות בוקר שיכולות להיות בתוספת תשלום, אבל הבריכה, הג'קוזי, ערכת הקריוקי ועוד אטרקציות מגוונות הן רק שלכם. אז אם כמה חבר'ה לחופשה של כמה ימים, זה הזמן לערוך תחרויות שחייה או לרבוץ על הדשא, לנוח ולהירגע. כל זאת מבלי לצאת מהוילה כלל.
  • וילה למסיבות – "מסיבה" היא מילה נרדפת ל"סטודנטים". הצעירים אוהבים לערוך מסיבות אלכוהול, מסיבות סמסטר, מסיבות סוף שנה או להשתתף במסיבות במסגרת יום הסטודנט. מהבחינה הזו, וילה מילאנו היא המקום המושלם עבור מסיבות. כל שעליכם לעשות הוא להביא את האוכל, והוילה תספק לכם את השאר: מקומות ישיבה, בריכה ענקית, ערכת ברביקיו, מערכת קריוקי ומערכת הגברה וכדומה. מכיוון שמדובר בוילה מבודדת, וילה מילאנו מתאימה לעריכת מסיבות. אתם יכולים להרעיש כאוות נפשכם מבלי להפריע לשכנים.
  • וילה לזוגות – וילות בעבדון מתאימות לא רק לחופשות קבוצתיות, אלא לזוגות בודדים. האם אתם זוג רומנטי שנפגש בקורס בלשנות אנתרופולוגית ומעוניין לחזק את הקשר? הוילה תספק לכם את כל הזמן הפרטי שאתם זקוקים לו. כאן תוכלו לשחות יחדיו בבריכה או ליהנות מארוחת בוקר מפנקת – רק אתם, ללא בני המשפחה והחברים.

וילה מילאנו בהתגלמותה

וילה מילאנו היא אחת מבין וילות בעבדון הממוקמות באזור. כל מי שבוחר לנפוש בוילה, יודע כי הוא יזכה ביתרונות רבים. דבר ראשון, אף על פי שהוילה ממוקמת באזור פסטורלי, היא קרובה למקומות די מרכזיים. רק 10 דקות נסיעה עד לנהריה, שבה תוכלו לבלות בקניון או על שפת הים, ורק כ-5 דקות מנחל כזיב (ואת זה אפשר לעשות ברגל) שבו יש מסלולים מרהיבים. אז אם אתם נמנים עם סטודנטים מיטיבי לכת, זה הזמן להכין את הנעליים, הבגדים הנוחים, המימייה וקצת אוכל – ולצאת לטיול. אך גם אם התעוררתם בוקר אחד בשעה מאוחרת או שאין לכם כוח לצאת לטיול, זה הזמן לנצל את האטרקציות שמציעה וילה מילאנו, ואולי לתאם איזה עיסוי מפנק או לשחק פינג פונג עד הערב ולאחר מכן להתרענן מעט בבריכה. ובכלל, לא בכל יום זוכים לנפוש בוילה שהיא ארמון הכוללת סלון מפואר, חדרים מפוארים ורחבת דשא ירוקה ויפה. משום כך, וילות בעבדון הן הבחירה הנכונה לכל נופש.

לא רק לסטודנטים

וילה מילאנו מתאימה לא רק לסטודנטים אשר מעוניינים לצאת להפסקה קצרה בין סמסטר לסמסטר וליהנות כמו שצריך, אלא גם לכל מי שמעוניין לנפוש במקום מפואר או לערוך כנס חשוב. וילה מילאנו מתאימה למשפחות מרובות ילדים ומציעה גם מיטות מיוחדות לתינוקות. כמו כן, וילות בעבדון מתאימות לעובדים היוצאים לימי גיבוש, כמו גם לחברות עסקיות אשר מעוניינות לערוך כנסים והרצאות. ולבסוף, וילות בעבדון מאפשרות לנופשים ולמבלים להכיר מקרוב את המושב הזה ולהרחיב את אופקיהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*