וידאו: ״מצהוב לאדום״ – אריאל טרבלסי מדבר על הכל

וידאו: ״מצהוב לאדום״ – אריאל טרבלסי מדבר על הכל

את התאריך ה-26/12/2015, עירוני והאדומים אשדוד לא ישכחו לעולם. זהו היה הדרבי הראשון בין  שתי קבוצות האוהדים שהחזירו עטרה ליושנה במסגרת הליגה.

אמנם לפני אותו המפגש, עוד קדם דרבי במסגרת הגביע המחוזי, אך אף לא דבר ניבא על מה שעלול להתרחש בקרב הראשון בליגה.

האדומים הגיעו עם שמות יחסית מוכרים בדמותם של חנן פדידה, דודו ביטון ויניב בן ישי, ואילו בצהוב של עירוני הופיעו בעיקר שחקנים אלמוניים שלא צלחו לטעום את הליגות הבכירות. אחד מהם היה החלוץ אריאל טרבלסי.

אחד על אחד עם אריאל טרבלסי

באותו הדרבי המפורסם במחזור ה11 של ליגה ג' המחוז הדרומי, רמסה עירוני את היריבה המושבעת באדום בתוצאה 4-1. טרבלסי, שסיים את העונה כמלך השערים היה כוכב המשחק עם צמד, ואפשר להגיד שמאותו היום, הפך החלוץ הפורה לאחד השחקנים, אם לא האהוב ביותר בעיניי הקהל הצהוב.
אך העונה נפל דבר בעיר אשדוד, ובמיוחד בקרב שתי היריבות הגדולות. טרבלס, חצה את הכביש לצד האדום לאחר שנתיים בעירוני, ועל פי לא מעט שמועות, הפרידה מהצד הצהוב הייתה לא הכי סימפטית. טרבלסי חובר בחזרה למאמן שהביא אותו לאשדוד, פיני עייש, וביחד עם סוללת " כוכבים" יחסית לליגות הנמוכות, בדמותם של יאיר אזולאי שחקן הבית של האדומים, רחמים צ'קול, יוסי שקל ואיבזיטו אוגבונה שכיכב לפני כעשור בהפועל תל אביב הגדולה, המטרות של טרבלסי עם קבוצתו החדשה הם כמובן עליית ליגה ועל הדרך, להחזיר את הכבוד במשחקי הדרבי.

פרק 3 – ספורט פור יו:

בפרק השלישי של תכנית הוידאו של ספורט פור יו, התלווינו לאריאל טרבלסי לשיחה מאוד מרתקת. השיחה התקיימה בחדר ההלבשה המשודרג ואיכותי של הפועל אדומים, כאילו היה חדר הלבשה של כל קבוצה בליגת העל.

שמענו מטרבלסי לא מעט, בין היתר על ההתרגשות מהמעבר לצד האדום של עיר הנמל, על השאיפות ואולי על הזכות לסיים עונה שלישית כמלך שערי הליגה, וכמובן על הרצון לנצח ללא רחמים ולצאת ביד רמה בדרבי הקרוב מול עירוני אשדוד.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*