התעייפו מהדרך… אשדוד הפסידה באילת 69:90

התעייפו מהדרך… אשדוד הפסידה באילת 69:90

דווקא אחרי המשחק נגד הרצליה שהכל היה נראה ורוד ולכולם נדמה היה שמשחק החוץ בחולון היתה מעידה ברצף הנצחונות לא הצליחה אשדוד לשמר מומנטום רצוף והתפרקה באילת. עד המחצית היה נראה שאשדוד חזק בתמונה ואפילו בסיום הרבע השלישי הכל עוד היה פתוח שרק 6 נקודות מפרידות בין 2 הקבוצות, זה הפרש שביום טוב אשדוד מוחקת בהליכה.

ברבע הרביעי אשדוד התפרקה והעייפות השתלטה על הקבוצה, 31:16 זו תוצאת הרבע הרביעי וכשזה ההפרש משהו בהגנה לא דפק כמו שטפירו אוהב.

הגארד החדש של אשדוד מריו ליטל נתן את הופעת הבכורה שלו עם 23 דקות ו-9 נקודות, תנובה לא רעה למשחק חוץ ומשחק פתיחה אבל נאחל לו משחקים טובים יותר בהמשך עם כניסתו לכושר טוב יותר ושיפור אחוזי הקליעה (38%)

DKA_0776

מי שממשיך להגיע כל משחק הוא צ׳ייס סיימון שקלע גם אתמול 20 נקודות, גם יפתח זיו הופיע עם 15 נקודות. ג׳ייק היה חסר עם תנובתו, אתמול רק עם 2 נק׳ ומכאן מתחילה הסטטיסטיקה רק לרדת.

ברבע הרביעי שהיה ברור שאשדוד לא יכולה לצאת עם 2 הנקודות מאילת האזניים והסמארטפונים הופנו למשחק הצמוד באשקלון בו כמט הצליחה קרית גת לנצח את נהריה, בסיום הפסידה קרית גת והפער בין השתיים נשמר מה שמפחית את הנזק מבחינת הצהובים של טפירו. ההפרש נראה מבטיח ואוטוטו דאגות הירידה נפתרות גם באופן תאורטי.

במוצ״ש, 20:30 יגיעו האדומים של ירושלים להיכל הקריה למשחק ביתי, רגע לפני החג ובאשדוד מקווים לגנוב פה ניצחון, קל בטוח לא יהיה אך עם היכולת הביתית שמפגינה אשדוד לאחרונה הכל, אבל הכל אפשרי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*