התלמיד עלה על קברה של המורה והזמין אותה למסיבה

התלמיד עלה על קברה של המורה והזמין אותה למסיבה

מחווה מרגשת במקיף ה': התלמיד עלה על קברה של המורה והזמין אותה למסיבת הסיום.

אריאל סויסה, תלמיד כיתה י"ב במקיף ה' באשדוד ביקר את מורתו בבית העלמין יום לפני מסיבת הסיום והזמין אותה למסיבה. "אני מרגיש שאני לא יכול לסיים את בית הספר מבלי להגיד תודה לאשה יקרה שחסרה לי, מזל אליאס המחנכת שלי בכיתה ז'", כך ציין במסיבת הסיום התלמיד והוסיף כי "מרגע שנפרדת מאתנו הכאב הולך וגדל והגעגוע לא פוסק לרגע. אז רגע לפני הסיום אני רוצה לומר לך תודה!" בסיום דבריו לא נשארה עין אחת יבשה.

התלמיד סיפר על במת הטקס למאות הנוכחים כי יום לפני מסיבת הסיום הוא הגיע לבית העלמין כדי למסור למורתו את ההזמנה. "אני בטוח שאת אתנו גאה ומתרגשת מתלמידייך. כולי תקוה שכל תלמידי מקיף ה' יזכרו אותך כמורה לחיים עם החיוך הכובש. בהזדמנות זאת רציתי לבקש סליחה ממני ומכל תלמידי השכבה אם פגענו בך.  זה לא היה בכוונה, אוהבים  ולא שוכחים: תלמידי מחזור כ"ז".

מזל אליאס ז"ל הייתה מחנכת, מורה להתעמלות ואחראית על פרויקט "מיל"ת" במקיף ה'- לימודי תמיכה בשעות שלאחר הצהריים לתלמידים מתקשים. היא נפטרה בגיל 50 ממחלה קשה.

יעקב לוי מנהל מקיף ה' אמר בטקס כי "אומרים לנו 'רק אצלכם יש מורים טובים'? ואני אומר להם, בכל בתי הספר ישנם מורים טובים אך אצלנו יש את המורים הכי טובים בארץ".

לוי סיפר כי בימים אלה שרון אלטיט, מפקד חטיבת כפיר היוצא שהועלה ביום העצמאות לדרגת תת אלוף, העביר את פיקוד החטיבה לבוגר נוסף של המקיף, אשר בן לולו. לדבריו בוגרים של מקיף ה' נמצאים בתפקידים איכותיים גם באזרחות: פרופ' אסף חמדני שהוא דיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית ופרופ'  זוהר קומורגודסקי חוקר בינלאומי במתמטיקה ופיזיקה, זאת לצד בוגרים מצליחים נוספים מתחום הרפואה, המדעים, ההייטק ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*