התאמת פינות אוכל לעיצוב הבית

התאמת פינות אוכל לעיצוב הבית

פינת אוכל היא לא עוד פריט או רהיט שמונח ללא שימוש, אלא מדובר בלב ליבו הפועם של הבית. פינת האוכל מאחדת את כל המשפחה מדי ערב לארוחה משפחתית משותפת, סביבה נהוג לארח אורחים ובני משפחה שמגיעים לביקור, היא יכולה לשמש גם לצרכי עבודה או לימודים ואף למגוון שימושים נוספים. כיוון שמדובר בפינה כה שימושית שלרוב גם נמצאת בכניסת הבית, אין סיבה להסתפק רק בפינת אוכל סטנדרטית אלא כדאי לבחור בפינות אוכל מעוצבות שיתאמו לקו העיצובי של הבית ויקנו לו מראה אסתטי במיוחד.

כל מה שחשוב לדעת רגע לפני שניגשים לבחירת פינת האוכל

ראשית, עוד לפני שניגשים לבחירה בין מגוון פינות האוכל המעוצבות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שבעזרתם ניתן יהיה לבחור את פינת האוכל האידאלית ביותר עבור הבית שלכם. כיוון שכל בית שונה במידותיו ובגודלו יש להקפיד למדוד את גודל החלל שבו מתוכננת להיות פינת האוכל מבעוד מועד כך שתוכלו לדעת באופן מדויק מהו גודל החלל העומד לרשותכם, ולא תבחרו בטעות בפינת אוכל שמידותיה גדולות על מידות הבית. בנוסף, פינת אוכל מורכבת משולחן אוכל וממספר כסאות בהתאם למספר הנפשות בבית. במידה ומדובר במשפחה שנוטה לארח אורחים באופן קבוע או שעומדת לפני התרחבות למשל מומלץ לשקול בחירה במספר כסאות נוספים או בשולחן אוכל נפתח שניתן לארח סביבו מספר אנשים רב מבלי שיתפוס מקום רב.

התאמת פינת האוכל לעיצוב הקיים

לאחר הדגשים הפונקציונליים הגיע הזמן להתחיל לדון באסתטיקה, כי אחרי הכל וכפי שכבר נאמר פינת האוכל היא מרכז הבית. לבחירתכם עומדות מגוון פינות אוכל מעוצבות בקפידה, בשפע צבעים ודגמים ומחומרי גלם איכותיים למדי. על מנת להקנות לבית מראה אסתטי אחיד תוך שמירה על הקו העיצובי המאפיין את עיצוב הבית, מומלץ לבחור בפינת אוכל בצבעים ובגוונים שמאפיינים את עיצוב הבית ולא בכאלו שמהווים ניגוד אליהם אשר יצרו מראה שאיננו אחיד ואסתטי. גם לחומרי הגלם מהם עשויה פינת האוכלל השפעה עיצובית משמעותית, כשלבית בעל מראה כפרי וחם למשל יתאים שולחן העשוי מעץ ואילו לבית בעל עיצוב ומראה מעט יותר מודרני ונקי יתאים דווקא שולחן בעל פלטת זכוכית שקופה ואלגנטית.

טיפים עיצוביים להשלמת המראה המושלם

רבים שואלים את עצמם מה כבר אפשר לחדש או איזה אמירה עיצובית ניתן להביע בבחירה בשולחן ומספר כיסאות, אז במיוחד עבורם אספנו מספר טיפים קטנים שיהפכו את פינת האוכל שלכם למלאת שיק וסטייל.

  • מלבני, מרובע או עגול – שולחנות מרובעים או מלבניים הם הנפוצים במיוחד, אך דווקא שולחן עגול יכול לחסוך לא מעט מקום וגם להוות אמירה עיצובית מרעננת.
  • תאורה – במקום אורות הניאון הסטנדרטיים תוכלו לבחור בגופי תאורה מעוצבים  כמו ספוטים, שנדלירים שיקנו לפינת האוכל מראה ייחודי.
  • קישוטים ואביזרים נלווים – שטיח, טפט, תמונה או אפילו ריצוף ייחודי הם אמנם לא הכרח, אך אלו פריטים עיצוביים שיכולים להשלים את המראה כללי המושלם ולתת טאצ' עיצובי ייחודי.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*