התאמת הזר לאדם אליו נשלח ולסוג האירוע לכבודו הוא נשלח

התאמת הזר לאדם אליו נשלח ולסוג האירוע לכבודו הוא נשלח

רוצים לשמח חברה ביום הולדתה, לברך את היולדת, לחגוג עסקה מוצלחת בעבודה, להפתיע את בת הזוג במחווה רומנטית או לא להגיע בידיים ריקות לארוחת יום שישי אצל המשפחה? זר פרחים יכול להיות מתנה מושלמת, שמתאימה למגוון אירועים והזדמנויות. נשאלת השאלה, כיצד להתאים את הזר לאירוע ולאדם אליו הוא מיועד? שזירת זרי פרחים היא אמנות. האיכות המיוחדת של פרחים היא שהם יכולים לעורר ולהביע רגשות גם בלי מילים: אהבה, הכרת תודה, שמחה, תנחומים ועוד.

רוצים לוודא שבחרתם את הזר הנכון? הנה כמה היבטים אליהם כדאי לשים לב כאשר אתם מזמינים זר פרחים:

פרחים סגורים או פתוחים?

היתרון של פרחים סגורים הוא שהם יחזיקו מעמד לאורך יותר זמן, ואילו פרחים פתוחים יצרו רושם ראשוני טוב יותר. אם אתם רוצים להפוך אירוע כמו יום הולדת או חתונה לחגיגי יותר באמצעות קישוטי פרחים, כדאי לבחור בזרים עם פרחים פתוחים. הזר יהיה מרשים וחגיגי יותר כאשר הפרחים פתוחים. לעומת זאת, אם הוזמנתם לחנוכת בית ואתם רוצים להביא מתנה עציץ עם פרחים, אפשר לבחור בפרחים סגורים, שיאפשרו למקבל אותם ליהנות מהפרחים לאורך הזמן.

זר גדול או קטן?

התקציב שעומד לרשותכם יקבע במידה רבה את גודל הזר. יחד עם זאת, גם סוג האירוע ישפיע על ההחלטה. לפעמים, ורד אדום אחד מספיק כדי לרגש אישה אהובה. לעומת זאת, ישנם אירועים כמו יום הולדת חמישים, שמחייבים זר פרחים גדול ומרשים. אם בכל זאת קשה לכם לממן זר גדול ומפואר, לא לדאוג – לא תמיד הגודל קובע, העיקר לתת מתנה שהיא מכל הלב.

גלדיולות או שושנים?

סוג הפרחים ממנו תבחרו להרכיב את הזר ישפיע באופן משמעותי על האופי של הזר: רומנטי, אלגנטי, קלסי, פראי, כפרי או צנוע. כאן חשוב לזכור מי האדם לו הזר מיועד, ומתוך ההכרות האישית אתו לבחור את סוג הפרחים שלדעתכם יתאימו לו. תחשבו על מי שאמור לקבל את הזר- איזה פרחים הוא אוהב, ואלו תכונות מאפיינות אותו- האם הוא יותר נוטה להתחבר לאלגנטי או דווקא לפשוט ולכפרי, האם הוא יותר יעריך מקוריות או שהוא יותר בכיוון המסורתי והקלסי. לדוגמה, למי שמתחבר לכפרי ולפשוט יכול להתאים זר כלניות או חמניות, לעומת זאת מי שיותר מתחבר לסגנון אלגנטי ישמח לקבל זר של שושן צחור או גלדיולות. עונות השנה יקבעו אף הן על סוגי הפרחים מהם תרכיבו את הזר- בחורף תוכלו לשלוח זר של נרקיסים, כלניות או אירוסים, ואילו בקיץ תוכלו לשלוח זר של ורדים, חמניות או חרציות. אפשר כמובן גם לשלב בין סוגים שונים של פרחים באותו זר.

לבן או צבעוני?

הצבעים מדברים אלינו בשפה שלהם: צבעים "חמים" כמו אדום וכתום מעוררים בנו שמחה ואהבה, ואילו צבעים "קרים" כגון סגול וכחול יוצרים תחושה של רוגע ואיזון. הצבע הלבן משדר טוהר, תמימות ואלגנטיות. לכל אחד יש את הצבע האהוב אליו, כך שניתן להתאים את צבע הפרחים לאדם אליו הוא נשלח. גם לאירוע יש השפעה על בחירת הצבעים- זר לחגיגת יום הולדת יכול לשלב מספר צבעים חזקים ובכך לשדר שמחת חיים, ואילו זר ליום האהבה יכול להיות ורדים אדומים. פרחים ורודים ולבנים יכולים להתאים כזר לכלה.

עדיין לא בטוחים כיצד לבחור את הזר הכי מתאים לאדם ולאירוע? תמיד תוכלו להיעזר בחנות פרחים מנוסה באזור ולהרכיב יחד עם שוזר/ת מנוסה את הזר המדויק לצרכיכם.

המאמר באדיבות פרחי תמר- חנות פרחים בנס ציונה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*