השר ישראל כץ: "נהפוך את ישראל למרכז בינ"ל של תובלה ימית"

השר ישראל כץ: "נהפוך את ישראל למרכז בינ"ל של תובלה ימית"

אתמול נערכה התכנסות חגיגית בחברת נמל אשדוד לכבוד חג הפסח.  בין המברכים השנה  ישראל כץ – שר התחבורה והמודיעין, יצחק בלומנטל – מנכ"ל חברת נמל אשדוד בפועל, גבי כנפו, מ"מ ראש עיריית אשדוד ורפי גבאי – מנהל מכס אשדוד.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, אמר באירוע כי: "אני נמצא כאן היום בעיתוי מיוחד כשמצד אחד אנחנו מקדמים תחרות וביקרתי כעת בנמל שאנו בונים ליד ומצד שני אני כאן בהרמת כוסית- וזו תחרות ולא סתם תחרות אלא תחרות נכונה והוגנת. אני חייב לשבח את ראשי הוועדים שידעו לייצג את העובדים נאמנה והושיטו יד לתחרות ההוגנת. האחריות שלי כשר תחבורה היא גם על הנמלים הקיימים ולא רק החדשים ואנחמו נהפוך את ישראל למרכז בינ"ל של תובלה ימית"

יצחק בלומנטל מנכ"ל חברת נמל אשדוד בפועל עדכן את הנוכחים על ההישגיים הכספיים והתפעוליים של החברה בשנת 2015  הכוללים הכנסות של מעל מיליארד ₪ וזינוק של 210% ברווח התפעולי. דיבר על ההכנות של החברה לקראת התחרות עם הנמלים החדשים שתפתח בשנת  2021 . בלומנטל הודה לשר כץ על הסיוע שלו לחברה וסיים בדברי שבח לעובדי הנמל : "לולא העבודה המהירה והיעילה של העובדים, לא היינו מגיעים להישגים מרשימים אלו. ואני רוצה לציין  גם את ועד הגמלאים וגימלאי הנמל, שממשיכים לשמור על קשר עם עובדי החברה ולתת עצות טובות מניסיונם עתיר השנים"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*