השקת סרטון הדרכה – הצלה ימית

השקת סרטון הדרכה – הצלה ימית

אמש, במעמד בני משפחה, חברים ותושבי העיר, נערך טקס מרגש במצודת אשדוד להשקת סרטון הדרכה – הצלה ימית, לזכרו של יוחאי אלקיים ז"ל. אגף החופים: זו ערכת הסברה ייחודית ומותאמת לגילאי יסודי ותיכון, שנועדה להסביר על הסכנות בים ועל דרכי ההתמודדות.

לאחר שנתיים של הכנות ואישורים ובשיתוף פעולה של מספר גורמים בעירייה ובהובלת מנהל  אגף החופים, אריה תורג'מן, הושק אמש סרטון הדרכה בנושא הצלה ימית. הסרטון הוקדש והוקרן על חומות המצודה לזכרו של יוחאי אלקיים ז"ל, שמצא את מותו בתאריך  19/8/2018, כאשר נכנס למים להציל טובעת שנסחפה.

ערכת ההסברה הינה חדשה וייחודית והוכנה בשיתוף עם מינהל החינוך, תוך התאמת התכנים הפדגוגיים לגילאי 9-18. את התהליך ליוותה אחותו של יוחאי, סנדרה, שנכחה בטקס המרגש יחד עם בני משפחה נוספים.

ערכת ההדרכה כוללת:

  1. סרטון הדרכה שיופץ מידי שנה לכל תלמידי כיתות ח' – י"ב.
  2. מצגת לשיעור לכיתות ז'. את המצגת יציג מציל מתחנות ההצלה בעיר.
  3. סרטון מקוצר בין 2 דקות שיועלה במדיה התקשורתית ועיקרו יהיה הסכנה בים ודרכי ההתמודדות.

ההסברה בבתי הספר התיכוניים באשדוד נעשית במהלך השנה וכבר בשבוע שעבר, כ-4500 בני כיתות ז' צפו במצגת טרם יצאו לחופשת הקיץ בתחילת שבוע הבא. "בנוסף" אומר אריה תורג'מן, "הערכה תופץ בבתי ספר תיכוניים ביישובים שכנים לאשדוד על מנת להגיע לכמה שיותר תלמידים ולהסביר על הסכנות הכרוכות בים וברחצה בחופים שאינם מוכרזים" ומקווה כי "כך יוכלו החבר'ה הצעירים הללו להגיע לחוף עם יידע מציל חיים".

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*