השקעה אטרקטיבית במיוחד דווקא עכשיו

השקעה אטרקטיבית במיוחד דווקא עכשיו

התקופה הנוכחית היא מהמשונות והמאתגרות ביותר עימן נאלצו רובנו להתמודד– מגפת הקורונה מביאה לשיתוק כלכלי נרחב בעולם כולו ובמיוחד בישראל, מגבלות הריחוק החברתי מקשות ביותר על כולנו ועשרות אחוזים מהאוכלוסייה חווים קשיים כלכליים ונפשיים כמעט חסרי תקדים. לכן, חשוב להתמקד דווקא בדברים שכן זמינים ואטרקטיביים מבחינתנו כרגע. בכל הנוגע לאפיקי השקעה וחיסכון משתלמים שכדאי להיות מודעים אליהם, מומלץ בחום לכולם להתוודע לאפשרות של השקעות באמצעות פלטפורמות השקעות אלטרנטיביות (p2p)

השקעות בהלוואות – מה מאפיין אותן ומדוע הן רלבנטיות במיוחד עכשיו?

נתחיל דווקא עם אופי ההשקעות המדובר ולאחר מכן נסביר בקצרה אודות פלטפורמות ההשקעות האלטרנטיבית ויתרונותיהם.

כאשר מדובר בהשקעה בהלוואות הכוונה היא לכך שהכסף שאנחנו משקיעים אינו מופקד בבנק ומתחיל לצבור ריבית אפסית בקצב אלא משמש להענקת הלוואות סולידיות לאנשים, בתי עסק וארגונים כנגד מטרה מוגדרת, לאחר תהליך חיתום ולצד מנגנוני הגנה ששומרים על הכסף של המשקיעים. מאחר ומדובר במטרה סולידית, בטוחה ולא הרפתקנית כמו במקרים אחרים, זוהי גם השקעה יציבה, כמעט ללא תחרות במובן זה. השקעה  מסוג זה חשופה לסיכונים  נמוכים ביחס לחלופות אחרות, היא מפוקחת לרב על ידי הרשויות הרלבנטיות ומעניקה תשואה פוטנציאלית יציבה וזמינה עם עמלות הוגנות ביותר, לפחות כאשר מבוצעת באמצעות פלטפורמת השקעה אלטרנטיבית דוגמת "טריא", אודותיה נפרט מיד.

אפיק השקעה זה רלוונטי דווקא כיום, בעיצומו של משבר הקורונה, אולי יותר מתמיד זאת מכיוון שמדובר כאמור בהשקעה שאינה חשופה באופן נרחב לתנודתיות שוק ההון ולבלגאן המתחולל בבורסה, והיא אטרקטיבית ביותר לעומת ערוצי השקעה אחרים, אשר כיום רובם מסוכנים ולא יציבים, בלשון המעטה…

פתרונות פיננסיים מותאמים אישית – פלטפורמת השקעות אלטרנטיבית

פלטפורמות השקעות אלטרנטיביות משמשות כחלופה לבנק בתפקידו המסורתי כגוף המקשר בין מלווים ללווים. בעוד הבנקים מחזיקים באופן היסטורי ועקבי הרבה יותר מדי כוח, מה שפועל לרוב לרעתם של הלקוחות והלווים, פלטפורמות השקעות אלטרנטיביות מבקשות לספק תחליף הוגן ואטרקטיבי ביותר לבנקים, ולהציע תיווך בין משקיעים (מלווים) לבין לווים אך בתנאים נוחים הרבה יותר עבור שני הצדדים גם יחד.

דוגמה מצוינת לפלטפורמה שכזו, באמצעותה ניתן גם להשקיע בהלוואות, היא "טריא" – פלטפורמה אשר עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וזמינה לכולם על מנת להציע פתרונות פיננסים מותאמים אישית למשקיעים. באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית אפשר  להתחיל להשקיע גם בסכומים נמוכים באופן  פשוט וקל: אפשר לבחור את פרופיל ההשקעות המועדף עליכם (בהתאם לסיכון שתרצו לקחת) ולעקוב בכל רגע אחרי הביצועים של תיק ההשקעות שלכם. פלטפורמת ההשקעות של טריא מספקת מספר מנגנונים המגנים על המשקיעים דוגמת חיתום, הלוואות הניתנות ב 95% מהמקרים כנגד בטוחה (כמו רכב, דירה), קרנות הגנה ופיזור מקסימלי של הכסף בין הלוואות רבות.

למידע נוסף אודות אפיק השקעה זה הכנסו לאתר של טריא בכתובת https://www.tarya.co.il/invest/

צילום: שאטרסטוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*