השכרת פרארי בדובאי ומה צריך לדעת

השכרת פרארי בדובאי ומה צריך לדעת

דובאי היא אחת הערים החדשניות ביותר מבחינת הכבישים ותשתיות התחבורה, ולכן היא יעד שנהוג להשכיר בו מכוניות ואפילו מכוניות יוקרה. השכרת רכב יוקרה בדובאי היא חוויה של ממש – לא רק שתוכלו לנהוג ברכב שכולם חולמים לנסוע עליו, אלא גם תוכלו ליהנות מהכבישים החדשים, האיכותיים והבטוחים שיש לדובאי להציע. בעוד כי בדובאי יש תחנות מטרו ואוטובוסים שבאמצעותם תוכלו להגיע לכל מקום, חשוב לדעת כי חווית הנהיגה בדובאי נחשבת לאחת מחוויות הנהיגה הטובות ביותר בכל רחבי העולם, וכאשר משכירים רכב יוקרה בהתאם לשפע והשופוני שכל חלק מדובאי משדר לתיירים – מקבלים חוויה שהיא לא פחות מעונג צרוף. אז מה עוד חשוב לדעת על השכרת רכב יוקרה בדובאי, ולמה זה מומלץ? בכתבה זו, נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב יוקרה בדובאי, פרארי להשכרה בדובאי וכל מה שביניהם.

 

למה כדאי להשכיר רכבי יוקרה בדובאי?

לפני שתחפשו אחר פרארי להשכרה בדובאי, הרי שעליכם להבין קודם לכן מדוע השכרת רכב יוקרה בדובאי זו חוויה כל-כך מומלצת. הכבישים הרחבים והתנועה חסרת הפקקים שזורמת ללא הרף בהחלט מביאים לסביבת נהיגה נוחה ומהנה מאוד, לצד מחלפים נוחים וגדולים שיגרמו לכם להרגיש כמו נסיכים כאשר אתם משייטים במכוניות העל הטובות ביותר שיש לדובאי להציע. אמנם לא מדובר כאן על מחירים רגילים של השכרת רכב, בייחוד לא כאשר אתם מחפשים אחר פרארי להשכרה בדובאי – אבל אתם מקבלים כאן לא פחות מחווית נהיגה ייחודית שכולם חולמים עליה, בכבישים שנועדו במיוחד עבור חווית נהיגה שכזו.

 

חשוב לדעת

לצד כל הכיף הטמון בהשכרת רכבי יוקרה בדובאי, חשוב מאוד שתדעו כמה דברים לפני שתגיעו מלאי אדרנלין ליעד היוקרתי והנחשק. תחילה, חשוב מאוד לציין כי אפשר להשכיר רכבים בדובאי מתחת לגיל 21, ואילו במקרים מסוימים חברות ההשכרה המציעות לכל הדורש רכבי יוקרה יבחרו להשכיר גם מגיל 25 ומעלה. במקרים מסוימים תיתכן גם עלות נוספת בביטוח עבור נהג צעיר, לכן חשוב מאוד לבדוק זאת מראש על מנת שלא יהיו הפתעות. מעבר לכך, תוכלו לנהוג בדובאי אך ורק עם רישיון נהיגה בינלאומי, אותו תוכלו להנפיק תמורת עלות של 10-15 שקלים ברוב רשתות הפארם או האופטיקה המובילות בישראל. אם אתם מחזיקים ברישיון נהיגה בתוקף לצד דרכון בריטי, אמריקאי או קנדי לא תצטרכו רישיון נהיגה בינלאומי. הנהיגה בדובאי תחת השפעת אלכוהול אסורה לחלוטין, ולא כמו בארץ – אין שום כמות מותרת בחוק, גם לא טיפה אחת של משקה אלכוהולי. החוק בדובאי באשר לשתיית אלכוהול ונהיגה תחת השפעתה הוא מאוד קפדני, ולכן מומלץ מאוד לא להקל ראש על מנת שתוכלו להימנע מקנס מאוד כבד.

 

חוויה של פעם בחיים

אחרי שהבנתם את כל המידע החשוב ואת כל הבסיס על השכרת רכב יוקרה בדובאי, כעת הגיע הזמן שתכינו את עצמכם לחוויה עוצרת נשימה ומלאה באדרנלין. יש המון רכבי יוקרה שתוכלו להשכיר בעת שהותכם בדובאי, רכבים כמו למבורגיני, רולס רויס, ב.מ.וו, מקלארן, פורש, אאודי ועוד – אך אין ספק כי גולת הכותרת היא פרארי, הרכב שבו כל אחד חולם לנהוג.

 

בשורה התחתונה

יש לא מעט דברים שחשוב לדעת לפני שמחפשים אחר פרארי להשכרה בדובאי, ולכן החלטנו לרכז עבורכם בכתבה זו את כל המידע החשוב בנושא זה. אין ספק כי מדובר על חוויה יוצאת דופן, שבמסגרתה תוכלו לנסוע בכל רחבי אחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם באוטו שכל אחד רק חולם לנסוע עליו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*