השכרת מחשבים מחודשים: מתי זה משתלם?

השכרת מחשבים מחודשים: מתי זה משתלם?

חשבתם שצרכי המחשוב לבית או לעסק חייבים להיות עניין יקר? הפעם נציג פתרון שיכול להיות משתלם, ממש עכשיו. תחילה צריך לחדד ולומר כי מחשב מחודש איננו מחשב משומש. יש הבדל והוא יסודי: מחשבים מחודשים אלה מחשבים חדשים, שהוחזרו לאחרונה על ידי רוכש שהתחרט. לעיתים אלה מחשבים שהושכרו פרק זמן מסוים, ועברו תהליך של השבחה וחידוש לפני המעבר לשוכר הבא. קבלו כמה דוגמאות למצבים שבהם השכרה של מחשבים כאלה תהיה צעד משתלם וכדאי.

השכרה משתלמת, לעסק החדש

בהקמה של עסק חדש, יש הרבה הוצאות עסקיות ורק מעט הכנסות. בעוד שיש הוצאות שלא ניתן לדחות, את הוצאת רכישת המחשבים דווקא אפשר לדחות להמשך. בשלב הראשוני, כאשר העסק נמצא בשלבי התבססות, מאוד משתלם ללכת על אפשרות של השכרת לפטופים. כדאי לזכור כי הוצאות ההשכרה הן הוצאות מוכרות שניתן להזדכות עליהן מול מס הכנסה. כאשר העסק מתחיל להרוויח, ניתן להחליט האם להמשיך במודל ההשכרה או לעבור לרכישה של מחשבים (חדשים או מחודשים).

השכרה למטרות קורסים ולימודים

מקימים בית ספר ללימודי מחשבים, הייטק, סייבר וכדומה? אתם מדריכי מחשבים ורוצים להציע שירות של הדרכה לילדים או למבוגרים? במקרה זה מאוד ישתלם להשכיר מחשבים במפרט המתאים לכם. במחשבים ניתן לעשות שימוש באותם פרקי זמן שיש לכם סטודנטים ונפתחים קורסים. ניתן להחזיק כמה מחשבים שרוכשים ובמקביל ובהתאם לצורך, ניתן להשכיר מחשבים נוספים. משתלם להשכיר למשל כאשר נפתח קורס גדול מהרגיל, עקב דרישה וביקוש מוגברים מהלקוחות.

השכרה משתלמת בהתרחבות עסקית

יש לכם עסק, משרד או רשת בהתרחבות? עסקים שמתרחבים זקוקים בדרך כלל למחשבים ולציוד תקשורת נוסף. בתקופות מסוג זה, מאוד נוח ויעיל לשכור מחשבים ולא לקנות. פתרון מסוג זה גם עשוי להיות מאוד יעיל ומשתלם בכל עסק שזקוק מדי תקופה, לשדרוג, החלפת מחשבים וציוד קצה. השכרה היא הדרך הנוחה והמשתלמת, להשתמש בכל רגע נתון במחשבים עדכניים, שמספקים מהירות גבוהה וקצב עיבוד נתונים משופר.

לפני שקונים, משכירים ומתרשמים

אם אתם זקוקים לכמה מחשבים, למטרה אישית, פרטית או עסקית, זו הוצאה לא קטנה. לפני שקונים, ניתן להשכיר מחשבים מחודשים לפרק זמן מסוים כדי להתרשם. זה משתלם במיוחד כאשר זקוקים למחשבים איכותיים ליישומים עסקיים, לגיימרים וכדומה. לאחר שמתרשמים למשך פרק זמן מהמחשבים ורואים שזה הפתרון הטוב ביותר, ניתן להמשיך בהשכרה או לרכוש. במידת הצורך, ניתן לשכור מחשבים מסוג אחר.

וכעת, לפני השכרה, בדקו את הדברים הבאים:

  1. מהם דגמי המחשבים שניתן להשכיר.
  2. האם יש תקופת התחייבות להשכרה.
  3. מה קורה אם באמצע התקופה רוצים להחליף מחשב אחד או יותר.
  4. האם יש אפשרות לאחר פרק זמן, לרכוש את המחשבים המושכרים.
  5. איך מקבלים שירות במקרה הצורך ומה כוללת עלות ההשכרה.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*