השכלת המבוגרים עושה RESTART כבר מגיל 35

השכלת המבוגרים עושה RESTART כבר מגיל 35

סגנית ראש העיר והממונה על השכלת המבוגרים, שרון מרק מגדירה מחדש את המושג מבוגר, מכבה את המחשב, מוציאה את הכבל מהחשמל ועושה  RESTART (התחלה מחדש) לכל נושא השכלת המבוגרים שרוכז במשך שנים במרכז ״אופק״.

תחילתו של השינוי הוא בהגדרת גילו של המבוגר, מה שהיה 65 יורד 30 שנים אחורה ומגיע לגיל 35. זכויות ואפשרויות לימוד בתנאים ייחודיים שהיו פתוחים לגיל השלישי נפתחים ופותחים אפשרויות חדשות לבני 35 ומעלה.

תכנית RESTART תציע מגוון של קורסים ייחודיים המאפשרים לכל אחד ואחת מכל טווחי הגיל הרלוונטיים להחשף למקצועות חדשניים כדוגמת בניית חנות אלקטרונית באמזון, דרך ניהול רשתות חברתיות, ועוד קורסי העשרה שיותאמו במיוחד לקהלים מיוחדים וזאת על מנת להנגיש את הטכנולוגיה והחדשנות לכל גיל ולשלב בחזרה את מי שנשכח מאחור, RESTART – במלוא מובן המילה.

מלבד שילוב הדור השלישי מאמינה שרון מרק שגילאי 35 ומעלה יכולים עדיין לעשות שינויים משמעותיים באורח החיים התעסוקתי, יש אחוז גבוה של תושבים שלא מרוצה ולא מרגיש שהוא ממצה את הפוטנציאל בעבודה היומית שלו וכן חושב על שינוי, זו תהיה בדיוק הפלטפורמה שתציע מקצועות נדרשים ותיתן הזדמנות במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים לעשות RESTART בחיים ואולי למצות את הפוטנציאל האישי ולשנות כיוון קריירה בגיל צעיר יחסית. מדובר במתן מענה לפנסיונרים הצעירים של העיר, אנשי חינוך פורשים והדור הותיק בעיר אשר ימצאו בתכנית RESTART בית ומענה לשעות הפנאי.

בימים אלו מתגבש סקר עירוני בנושא זה לתושבי העיר שם ייבחנו לעומקם הצרכים הרלוונטיים ובהתאם יינתנו המענים.

סרטון הפרומו לכנס הקומרסיטי

מיזם RESTART לא מגיע כשליפה ולא נחשף במקרה היום, היום בבוקר פורסם לראשונה כנס ה-CommerCity – ועידת אשדוד לחדשנות ויזמות בעידן האיקומרס, שתתקיים באשדוד ב- 3.9.19.

שרון מרק, ס. ראש העיר: ״מיזם RESTART הולך להיות המשב המרענן בתחום ההשכלה הבוגרת, הרעיון הוא להעשיר את עולמם של תושבי אשדוד בקורסים ייחודיים שלא היו קיימים ובטח לא היו נגישים ברמה הזו. מגוון הקורסים בתכנית ייתן מענה לסבתא שרוצה אינסטגרם, לבעלי העסקים שנשכחו מאחור, לצעירים שמחפשים קריירה חדשה או נוספת ולסקרנים שרצים פשוט לדעת יותר.״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

4 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*