הרשות העירונית קבעה: משחקי הליגות הנמוכות לא ייערכו באטדיון היא'.

הרשות העירונית קבעה: משחקי הליגות הנמוכות לא ייערכו באטדיון היא'.

רק לפני יומיים אירחה מכבי עירוני אשדוד את קבוצת ביתר נורדיה באצטדיון היא' בעיר, במסגרת ליגה ב' דרום.
אך בעקבות דרישות חוזרות ונשנות של יתר קבוצות הליגות הנמוכות בעיר, הודיע הבוקר (שלישי) מנכ"ל רשות הספורט בעיר,יורם אסרף כי " רשות הספורט העירונית תאשר שימוש באצטדיון העירוני רק לשימוש פעילות ליגת העל בוגרים ונוער, כפי שהייתה עד כה היום".

עוד הוסיף אסרף ש" פעילות ליגות ב' וג' ייערכו באצטדיון הסינטטי ברובע ב',כפי שהיו עד כה. משחקים מרכזיים כמו משחקי אליפות וגביע  יתאפשרו לשימוש עבור קבוצות הליגות הנמוכות באצטדיון היא'".

הרקע לאמירה זו של רשות הספורט, נבעה מטענות של שאר יושבי הראש בקבוצות מהליגות הנמוכות, העיקר מכיוונו של יעקב שטרית מבני אשדוד, לפיהם גם הם רשאיות לארח כמה ממשחקיהם באצטדיון העירוני בעיר. חשוב לציין כמובן שלקבוצה הבכירה של אשדוד, מ.ס המקומית אין כל קשר להחלטה זו.

עושה רושם שההחלטה של אסרף אכן נבונה ונכונה. המגרש הסינטתי ברובע ב', הראה כי הוא יכול לעמוד בתנאים של הקבוצות מליגות ב' וג' עד כה. אמנם המשחק האחרון של עירוני אשדוד נגד נורדיה היה סיבה מוצדקת לאירוח המשחק באצטדיון היא', זאת לאחר הכמות המירבית של הקהל שהגיע, כמו גם במשחקי הדרבי בעונה שעברה מול האדומים. אך שאר המשחקים של הקבוצות הנמוכות לא מביאים בדרך כלל יותר מ-1000 צופים, שזו גם כמות שהמגרש באיזור ב' יכול להכיל.

לגבי מ.ס, האירוח ביא' מובן. ההתאחדות לכדורגל לא מאשרת מתקן בסטנדרטים של הסינטתי, כך שמן הראוי שמ.ס אשדוד תמשיך לקיים את משחקיה במגרש באזור א'  בעיר.
המשחק בין אדומים אשדוד לביתר אשדוד שהיה אמור להתקיים באצטדיון היא' ביום שישי הקרוב, יתקיים בסופו של דבר במגרש העירוני.

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*