הרשות העירונית מהות קיימה כנס תכניות עבודה לשנת 2024

הרשות העירונית מהות קיימה כנס תכניות עבודה לשנת 2024

כמידי שנה התקיים במהות, הרשות העירונית לחוסן וביטחון קהילתי כנס תכניות עבודה לשנת 2024.

הכנס נפתח בטקס מרגש להזדהות עם החטופים, בהובלת הגב' אפרת אברמוביץ מנהלת מרכז סיוע החדש לנפגעי/ות תקיפה מינית, וכלל גם קריאת פרקי תהילים על ידי מוטי כהן, רכז המגזר החרדי במהות.

הגב' ליטל ביטון, מנהלת הדרכה וניהול ידע במהות פתחה את הכנס תכניות העבודה, הציגה את הלוז המתוכנן ליום זה, חשפה את הנוכחים בסרטון מתומצת לנעשה בשנה החולפת, משם העבירה את השרביט לגב' סימונה מורלי, מנכ"לית מהות שאמרה כי הכנס הינו נקודת זמן בה אנו מסכמים את שנת הפעילות 2023 ואת תחילתה של תכנית העבודה לשנת 2024 שאנו כבר בעיצומה.

שנת 2023 אשר הייתה רוויה בעשייה אך מאתגרת באותה הנשימה מבחינת הלחימה שפקדה אותנו במלחמת חרבות ברזל ועדיין כאן.

כנס תכניות עבודה משקף את העשייה הרבה בכלל התחומים במהות.

הכנס אינו עומד בפני עצמו, אלא השתלשלות וחלק מתהליך ארגוני ומעגלי אותו אנו משכללים ומטמיעים בכל שנה ושנה. זהו תהליך של תכנון, של מדידה, תיעוד הנעשה בחציון א, דיווח חציון ב' וסיכום שנה.

 

 

תהליך לא פשוט ואף מורכב, אך מאפשר התבוננות ,חישוב מסלול והפקת לקחים לשנה העתידית. התהליך מקנה את היכולת להפיק לקחים ולהסתכל על התמונה הכללית שנוצרת כאשר מסכמים את הפעילות..

זוהי דרכו של ארגון – ללמוד, להתפתח, להתחדש, להחכים ולשאוף למצוינות גבוהה יותר- בכל פעם מחדש.

הגב' מורלי הודתה לראש העיר על הרוח הגבית והתמיכה. וליו"ר הרשות הרב מני אזולאי על התמיכה, הברכה והמילים המחכימות בכל פעם מחדש.

עוד ציינה מנכ"לית מהות כי היא מודה מקרב לב למנהלי ועובדי מהות שהינם המשאב החשוב בארגון.

הגב' קוני טובול חברת דירקטוריון מהות , בירכה את הארגון ועובדיה על העשייה הרבה ועם הפנים קדימה בהתרגשות לתחילת הפעילות במרכז החדש שהוקם למען נפגעי ונפגעות תקיפה מינית.

עוד נאם מנהל מחוז דרום הרשות הלאומית לביטחון קהילתי, מר עומר שוהם אשר בירך את מהות על העשייה הברוכה ועל היותו כמודל חיקוי לערים אחרות.

בחלק השני של הכנס היה פאנל "כוכבים", הקהל קיבל הצצה קטנה אל עולמם של העובדים במהות שנבחרו לשתף ולהשתתף בפאנל אישי וסוחף בריז'יט דוקהן – ר' תחום חינוך מניעה והסברה, ילנה דריגה – ר' תחום חוסן קהילתי , ליזה פרץ- מנהלת לוגיסטיקה ורכש, אליהו גביה- רכז עולים מאתיופיה .

בחלקו השלישי של הכנס הרצתה הגב' חלי כהן, יועצת ארגונית ומלווה עסקית על "מנהיגות משפיעה".

צילום : יוליה שיין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*