הרמת כוסית לחג הפסח במהות הרשות העירונית

הרמת כוסית לחג הפסח במהות הרשות העירונית

אנו מצויים בפתחו של חג הפסח, חג החירות, עת בה אנו מציינים את יציאת בני ישראל מעבדות לחירות, השנה יותר מכל שנה נשב סביב שולחן החג ונקרא את הגדת הפסח, יחד נתפלל מתוך רוח החירות הנוצרת בקרבנו כי נצליח לעמוד במשימתנו הלאומית; החזרת החטופים בריאים ושלמים בגופם ובנפשם בסימן זה התקיימה היום במהות, הרשות לביטחון וחוסן קהילתי הרמת כוסית לרגל חג הפסח.

מנכ"לית מהות, הגב' סימונה מורלי בירכה את יו"ר ההנהלה הרב מני אזולאי והועד המנהל והודתה לעובדים ולמתנדבים באופן אישי ומכל הלב על שפעלו ללא לאות, בשקדנות וביצירתיות לאורך כל השנה המורכבת שכולנו חווים. עוד אמרה כי גם בימים טרופים אלו בהם אנו חווים איומים על קיומנו בארץ ישראל, חשוב שנזכור שמעטים הם הרגעים בקורותיה של אומה, שבהם כל כך הרבה מוטל על הכף. מעטים הם הרגעים שבהם הלבבות של אומה שלמה הולמים יחד – בפעימה אחת. מעטים הם הרגעים – וכשהם מגיעים, הם טומנים בחובם אחריות עצומה.

 

 

השנה הייתה שנה מורכבת ומאתגרת כאחד, כשהחלו רוחות המלחמה להדהד , פעלנו ללא לאות למען פיתוח, שימור והעצמת המרקם החברתי והאחווה בעירנו אשדוד.

התחלנו בעבודת החרום לצד השגרה, הגדרנו יעדים ראשוניים מיננו צוותים ותחומי אחריות תוך שאנו נרתמים ללא לאות לפיתוח מיזמים ייעודיים עבור הקהילה ועבור אוכלוסיות מותאמות הזקוקות לתמיכה.

מנהלת תחום חינוך, מניעה והסברה בריז'יט דוקהן הקריאה קטע מרגש מהשיר "אנחנו עם של גיבורי על" ובירכה את העובדים על שנת של עבודה משמעותית למען הקהילה.

צילום יוליה שין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*