הראש בגמר; אך לפני יש את מכבי ראשון לציון

הראש בגמר; אך לפני יש את מכבי ראשון לציון

הפועל אשדוד תשחק בשני הקרוב (28.03) בגמר גביע המדינה נגד א.ס "S.G.S" רמת השרון. אך לפני כן הקבוצה תצטרך לפגוש את מכבי ראשון לציון במחזור העשירי במסגרת הבית העליון.

לקראת הגמר הגדול והחשוב, הרצון לשמור את גביע המדינה בהיכל מקיף ט', כאשר הקבוצה העירונית מחזיקת גביע המדינה בכדוריד לשנת 2020/21. ובנוסף אשדוד היא גם פיינליסטית גביע המדינה 2019/20 כאשר הגמר לא שוחק בשל הקורונה. מנגד הקבוצה העירונית פוגשת את א.ס רמת השרון עם הופעת בכורה בשלב הגמר. העונה הקבוצות נפגשו כבר 4 פעמים, פעמיים לטובת אשדוד ופעמיים לטובת רמת השרון. אך הניצחונות של אשדוד היו חשובים יותר מבחינת המאני טיים והמשחקים החשובים של העונה.

אשדוד ניצחה בשלב חצי גמר גביע ווינר שופטים, טורניר הקדם עונה. ובנוסף גם בסיבוב השני של שלב הבתים. לעומת זאת רמת השרון ניצחה בסיבוב הראשון של העונה, והסיבוב הראשון של הבית העליון.

1+1 עכשיו בלאנץ׳ בוקס

לפיינליסטיות יש משחק "הכנה" לקראת הגמר, כאשר הקבוצות חוזרות משבועיים פגרת נבחרת שנמצאת מרחק שתי משחקים מאליפות אירופה. לאשדוד יש שני נציגים, עמית סטלמן שהצטרף לקבוצה השנה ועמרי קושמרו שגדל במשך כל חייו במחלקת הקבוצה. גם לרמת השרון יש נציגים כמו עמית שקלים, יוסי אפו, רם טורקניץ ודניאל צרפתי.

היריבה ליום שישי היא מכבי ראשון לציון, יריבה ידועה לאשדוד. ואשדוד השנה ניצחה פעמיים מתוך שלושה משחקים בין השתיים השנה. והפועל אשדוד תהיה עם הראש לגמר. אך עם זאת הפסד נוסף למכבי ראשון יוכל לגרום לקבוצה לאבד את המקום השני, ובכך תפסיד את יתרון הביתיות לקראת הפלייאוף.

אנדראה ווקויביץ' מאמן הקבוצה: "עכשיו אנחנו במאני טיים של העונה. כל משחק זה משחק חשוב, אבל אנחנו צריכים להיות בקו שאולי גמר גביע המדינה הוא משחק יותר חשוב בשלב זה של העונה. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שנהיה מוכנים לגמר, בריאים ורעננים לגמר גביע. נכון שמשחק נגד מכבי ראשון זה משחק חשוב, אבל גמר הגביע זה גמר הגביע. אנחנו ננסה לנצח את מכבי ראשון לציון, אבל אנחנו צריכים לשים לב גם על הבריאות והאנרגיה של השחקנים לקראת גמר הגביע"

מאת: איתי אניג׳ר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*