הקטר הצהוב ממשיך לדהור: 2-0 לעירוני אשדוד מול מעלה אדומים

הקטר הצהוב ממשיך לדהור: 2-0 לעירוני אשדוד מול מעלה אדומים

שבוע ימים לאחר תצוגת התכלית מול עירוני נתיבות במסגרת הסיבוב הראשון של הגביע, מכבי עירוני אשדוד רצה להמשיך את המומנטום עם ניצחון גם בשלב השני, על מעלה אדומים, ועשתה זאת בהצלחה עם 2-0 מרשים.

עירוני אירחה את ההתמודדות ב"סינטתיקו" לעיניי כ-500 אוהדים נלהבים, ולאחר מחצית ראשונה שהסתיימה ללא שערים ועם לא מעט מצבים לטובת הצהובים של שרון מרציאנו, בחצי השני כבר הסיפור היה שונה לגמרי.

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, ערן מלכין הרים כדור חופשי לתוך הרחבה, ולאחר שאף שחקן לא הצליח להסית את מעוף הכדור, עירוני מצאה את עצמה עם יתרון של 1-0.

בדקה ה79 ראינו עוד קמצוץ מהיכולת המדהימה של הקפטן החדש, ברוך דגו. דגו חטף את הכדור במרכז המגרש ולאחר שהשלים דאבל פס עם יוסי פליקר, דהר דגו עד לתוך הרחבה ומשם בעט מדוייק לרשת, 2-0 עירוני.

עד הסיום שרון מרציאנו המאמן ביצע מספר חילופי, כשבין היתר נכנסו רועי סבג ושחקן הרכש החדש לירן קצב, כשבתווך שחקן מעלה אדומים ראה כרטיס אדום על כניסה עם שתי רגליים. בסיום 2-0 לעירוני, שממשיכה לשלב חצי הגמר של הגביע המחוזי, של ליגה ב' דרום ב', שם עירוני תארח את הפועל ירוחם למשחק בית. בשבוע הבא יחלו משחקי הליגה, כשעירוני אשדוד תארח ב"סינטתיקו" את בני יצ'לאל מרחובות.

צילום: פייסבוק רשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*