הקבוצה הדרומית הפסידה למ.כ חולון

הקבוצה הדרומית הפסידה למ.כ חולון

הפועל ג'קי ליין אשדוד הופתעה בביתה לאחר הפסד למ.כ חולון.

הקבוצה הדרומית הפסידה 25-27 למ.כ חולון שנחלצה מהמקום האחרון בטבלה וקטעה רצף של שלושה ניצחונות רצופים של האדומים מאשדוד.

הכול היה מוכן לניצחון הרביעי ברציפות של הפועל ג'קי ליין אשדוד, קבוצה אורחת במשבר, מוטיבציה ויכולת גבוהה של השחקנים, קהל ביתי חם ורועש. אך כלום לא הכין את השחקנים למשחק כל כך חלש גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית.

שחקני אשדוד לא הגיעו למשחק וכנראה עדיין נשארו על ענן הניצחון ברחובות בשבוע שעבר. חולון, שהגיעה למשחק לאחר שמאמן הקבוצה, דני ליבגוט התפטר והשאיר את הקבוצה ללא מאמן, הייתה חייבת ניצחון בכדי לא לשקוע בתחתית והיא גם שיחקה בהתאם לקבוצה שנלחמת על חייה.

חולון שלטה בקצב המשחק , ולמרות ששחקני אשדוד הובילו עוד לכל אורך המחצית הראשונה, חולון שנשארה צמודה ונראתה יותר טוב גם מבחינה הגנתית והתקפית.

בפתיחת המחצית השנייה חולון הפכה את התוצאה והובילה כבר 19:14 בדקה ה-44, כשלמעשה היא מחזיקה את המקומיים על שער בודד ב-14 דקות. זאת, הרבה בזכותו של טולי ליבגוט השוער, אחיו של המאמן דני ליבגוט שהתפטר.

אשדוד עשתה קולות של חזרה כשצימקה ל-24:21, שש דקות לסיום. היא נגסה רק עוד קצת, ולבסוף ספגה הפסד ביתי מפתיע אחרי 3 ניצחונות רצופים. בחולון הצטיין המרכז מתן פוטשניק, יחד עם טולי ליבגוט.

חולון מצידה, אחרי שבוע לא שקט שבו התפטר דני ליבגוט, משיגה ניצחון שני העונה (ולראשונה מאז המחזור ה-4) ונחלצת מהמקום האחרון.

אשדוד תפגוש ביום שישי הקרוב את מוליכת הטבלה הפועל ראשון לציון שתגיע למשחק בכדי לחגוג למקשר הוותיק, עידן מיימון , אולי האייקון הגדול ביותר בכדור יד הישראלי, שיכול לציין במשחק את שערו ה-3,000 בקריירה. אשדוד תנסה לחרב את החגיגה ואולי לספק את הפתעת המחזור ולנצח.

המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט בשעה 16:00 באולם אשלים בראשון לציון.

כתב : מני אלגרסי

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*