הצפון הבלתי צפוי של תאילנד

הצפון הבלתי צפוי של תאילנד

צפון תאילנד הוא ללא ספק האזור המתאים ביותר במדינה למי שאוהב מקומות נידחים, ריקים כמעט מתיירים. שילוב של נופים הרריים, אוצרות תרבות ופינות קסומות רבות ללא תיירים יעודדו אתכם לחפש מסלול משלכם.

אם גם אתם חיפשתם טיסות זולות ומצאתם טיסה לתאילנד, בוודאי תשמחו להכיר כמה יעדים פחות מתויירים שכדאי לבקר בהם בצפון תאילנד.

אמנם, טיסות לתאילנד מישראל נוחתות בבנגקוק, אבל תוכלו למצוא בקלות טיסות פנים מבנגקוק לצפון תאילנד ולטייל בחבל ארץ קסום, באתרים מיוחדים שלא תוכלו למצוא ברוב המסלולים המוכרים.

חיים על שפת האגם

לא תאמינו, אבל גם תאילנדים רבים לא מכירים את העיר הצפונית Phayao. אבל הרחובות עטורי העצים, בתי עץ עתיקים והגדות האטרקטיביים של האגם הם פשוט תפאורה מושלמת שהופכת את המקום ליעד שפשוט כיף לבקר בו.

באזור זה נמצאת גם הביצה הגדולה ביותר בצפון תאילנד – Kwan Phayao. הביצה מוקפת בהרים נמוכים והיא מבטיחה לכם נוף מדהים ואחת מהשקיעות היפות ביותר בארץ. הביצה היא גם רקע נהדר לארוחת ערב. Chue Chan, אחת המסעדות המשקיפות על Kwan Phayao, היא זו שזוכה לשבחים רבים מהמקומיים. Huean Phak Jum Jai הוא מקום טוב ללון בו.

Phayao שוכנת על הכביש הראשי שעובר מצפון לדרום תאילנד ותחנת האוטובוס והמיני-וואן סואנת למדי. אם אתם רוצים לקפוץ לבנגקוק, אפשר לעלות על אחד מ-40 ומשהו אוטובוסים שעוברים דרך התחנה מנקודות צפוניות יותר. אם בא לכם לזוז, תוכלו לעקוב אחרי הנתיבים 1093 ו-1155 מ-Phayao ל-Chiang Khong ב-Chiang Rai, ולצאת לטיול של יום שעובר דרך כמה מהנופים ההרריים הדרמטיים ביותר במדינה.

מלח הארץ

בשנים האחרונות, המחוז הנידח של Nan יצר באז שקשור לסביבה הכפרית ולמקדשים ההיסטוריים במחוז. עם זאת, יעד אחד נותר במידה רבה מתחת לרדאר והוא Ban Bo Luang, כפר ציורי שממוקם במרחק של יותר ממאה קילומטרים צפונית לבירת המחוז.

Ban Bo LUang דחוקה בין הגבול עם לאוס ושני פארקים לאומיים הרריים והיא מקושרת לחילוץ מלח מבארות המלח המקומיות. הכפר ידוע כ"כפר באר המלח". אם יש לכם רכב משלכם, Ban Bo Luang היא גם בסיס טוב לטיולים באזורים הטבעיים שנמצאים בקרבת מקום. בפארק הלאומי Doi Phu Kha נמצאת הפסגה הגבוהה ביותר של המחוז, וכמה כפרים של שבט הגבעה. הפארק הלאומי,Khun Nan , לעומת זאת, מציע לכם שביל קל להליכה שבשיאו פותח בפניכם תצפית מדהימה על לאוס.

ב-Ban Bo Luang, תוכלו לגור ב-Boklua View, שבו ביתנים מרווחים ואטרקטיביים משקיפים על הכפר ועל נהר Mang שזורם דרכו.

קיר יהלומים

ב-Sukhothai הימנעו מסיורי האוטובוסים ומההמונים ולכו לאתר פחות מתויר אבל מרשים, חורבות מהמאה ה-14 שמצויים בפארק ההיסטורי Kamphaeng Phet, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

החורבות הנגישות ביותר נמצאות מיד מצפון לעיר המודרנית והיו בעבר מוקפים בקיר יהלומים. את רוב ההריסות תמצאו כמה קילומטרים מחוץ לעיר. תוכלו להתגורר במלון Navart Heritage שנמצא מספר צעדים מהנהר Ping והשוק הלילי הסואן של העיר.

1374 kaitz israeli 10-ashdod4u-225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*