הציוד שכל לוחם צריך להחזיק

הציוד שכל לוחם צריך להחזיק

ארצנו רוויית האתגרים, מחייבת רבים וטובים לעבוד במקצועות אשר כרוכים בסיכון ממשי לחייהם מדי יום. מקצועות אלו, מצריכים הצטיידות בציוד מתאים שכולל אביזרים שונים העשויים להקל על העבודה באופן משמעותי, למנוע נזקים בריאותיים ולגרום למצטייד לשפר ביצועיו.

בין אם מדובר בשוטרים, או שמא מדובר בלוחמי-אש, אין ספק כי עבודות אלו כרוכות בנטילת סיכונים רבים, ואלו אשר לוקחים על עצמם את הסיכונים הללו, עשויים לחוות גם נזקים גופניים שונים שניתן לצמצמם במקרים מסוימים. לעיתים הברכיים נפגעות, לפעמים הגוף נחבל, ומגנים מסוגים כאלו ואחרים עשויים לחולל נפלאות בכל הקשור בשמירה על הגוף מפני מכות יבשות. יתרה מזאת, במידה ותואילו להצטייד, למשל, בנעליים טקטיות, תוכלו ליהנות משיפור ביצועים אפשרי (כמובן שזה תלוי במרכיבים נוספים, בבריאות שלכם, בכושר שלכם וכדומה).

כריעת ברך, לוחמה בשטח בנוי וסלעי

בכל הקשור בכריעות ברך, אין ספק כי ברכיות נינג'ה הן סוגי מגנים אשר אלמנטריים והכרחיים לשם שמירה על הברך ועבור שמירה מפני שפשופים ומכות יבשות. במקרים מסוימים, ניתן גם למנוע שבירה של עצמות על ידי שימוש במגנים מסוג ברכיות נינג'ה.

חוץ ממגנים מסוג ברכיות נינג'ה, מומלץ להצטייד בכל אשר ניתן ובכל אשר הכיס מאפשר לנו להצטייד בו, ממש כך. היות ומדובר במקצועות אשר עשויים לסכן חיים, הרי שכל סיוע הינו מבורך ואם התקציב אכן מאפשר הצטיידות נרחבת של אביזרים, כדאי "ללכת על זה" ולייצר הקלות משמעותיות כשאנחנו בחוץ במלאכת השטח.

כלים פופולאריים עבור לוחמים ואנשי שטח

אולר לדרמן הוא כלי נפלא שקיים בשוק מאז ומתמיד, עונה על צרכים של אנשים המצויים רבות בשטח ומספק פתרונות עבור אלפי לוחמים שנמצאים בחוץ מדי יום. בדרך כלל, אולר לדרמן יאפשר לכם לפתוח קופסאות שימורים, לגזור ולנסר, לחתוך, להבריג ולבסוף, לסגור אותו ולהשתמש בו כפטיש במידה וזה מה שתצטרכו לעשות באותו רגע.

הנעלה נכונה של לוחם בשטח

נעליים טקטיות עבור לוחמים, עשויות לחולל את כל ההבדל בין לוחם שצולח את דרכו ללא כאבים, לבין לוחם אשר נועל נעליים כבדות יותר ופחות נוחות. בדרך כלל, נעליים טקטיות מגיעות בצבעי בז', אך ניתן לאתרן בצבעים אחרים ולרכוש כאלו אשר יהפכו את הריצה שלכם לקלילה יותר, באופן משמעותי.

רכישת נעליים טקטיות והרכבת ברכיות נינג'ה זו התחלה לא רעה בכלל עבור לוחמים שמעוניינים להתחיל להצטייד, אך לא "להשתגע" בתקציבים גבוהים ולבזבז כספים מרובים על ציוד, שלא בטוח שיצטרכו בהמשך דרכם הלוחמת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*