הצהוב חזר להם לפנים. אשדוד חוזרת לנצח!

הצהוב חזר להם לפנים. אשדוד חוזרת לנצח!

בסוף העונה, כשישפטו את העונה הנוכחית ודאי יגלו שהניצחון הערב הוא הניצחון שהציל לאשדוד את העונה. אשדוד שחשבה בשבוע שעבר לחזור לליגה והושפלה ע״י הפועל ת״א הגיעה הערב להיכל היובל בהרצליה, היכל שבדרך כלל מאיר לה פנים ונתנה הצגת הגנה שלא נראתה מתחילת הסיבוב השלישי.

החל מהפתיחה הצליחה אשדוד לברוח ושלטה לאורך כל המשחק, הרצליה אמנם הצליחה להשוות ברבע השלישי אך אשדוד ידעה להפעיל את הלחץ הנכון ולברוח שוב.

תומאס הגיעו כהרגלו להספק מצויין של נקודות אבל בעיקר השאיר את הנשמה על הפרקט, כמוהו גארט ויונתן שולדרבראנד, עוד הגיעו בכל הכח אור סולומון ואפילו הומאן נדבק בחיידק המלחמה.

yahu2

הישג הניצחון, משמעותי ככל שיהיה הוא שאין וכאפס לעומת הניצחון על השופטים, תצוגת שיפוט שערורייתית לכל הדעות מנעה מאשדוד ניצחון שקט וחלק יחסית. שריקות הזויות הצליחו להכניס מתח מיותר שלא היה נחוץ אך כאמור, אשדוד גברה גם על השופטים.

מילה חמה בנימה אישית מגיעה לאוהדי הקבוצה, הדולפינים, למרות מספרם המופחת באופן משמעותי מאוהדי הרצליה הצליחה החבורה להשתלט על היכל היובל, כל מי שהיה מגיע במקרה היה משוכנע שאשדוד היא המארחת, הרגשת התמיכה ככל הנראה היתה מרכיב חשוב בהמרצת החבורה הצהובה שמצליחה לעשות את הלא יאומן, וככל הנראה משיבה את הסיכוי לחזור לפלייאוף במקרה הטוב או לברוח מהתחתית וממאבקי הירידה במקרה הפחות טוב.

ביום שני הקרוב יגיעו הסגולים של חולון שנלחמים על חייהם בליגה להיכל הקריה למשחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות. הולך להיות חם.

מכבי אשדוד/באר טוביה: תומאס 26 (7-12 לשתיים, 3-6 לשלוש, 7 ריבאונדים), גארט 18 (3-9 לשלוש, 3-12 לשתיים, 8 אסיסטים, 6 ריבאונדים), שולדבראנד 11 (7 ריבאונדים, 1-6 לשלוש), הומאן 10, סוואן 8 (4 אסיסטים), אורלנד 5, וורקמן 1. כן שותפו: סולומון, שרון והול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*