עו"ד טל איטקין – הפרמטרים לבחירת עו"ד גירושין

עו"ד טל איטקין – הפרמטרים לבחירת עו"ד גירושין

לעיתים מערכות נישואין לא עובדות ואז אנו נאלצים לעמוד מול אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיינו – החלטה על בחירת עורך דין גירושין. עורך דין יצטרך לדעת כיצד להכין חוזה שלא יהיו בו פריצות או "חורים". מעבר לכך, עורך הדין יהיה חייב לדעת כיצד להוציא תנאים טובים בהליכי הגירושין של בני הזוג (בין אם מדובר על משמרות של ילדים, חלוקת רכוש, מזונות).

בחירת עורך דין גירושין

בעודכם מגיע לבחור עורך דין של גירושין חשוב לבחור עורך דין מקצועי, וותיק ומנוסה. חשוב מאוד להימנע מלשכור את שירותיו של עורך דין שאיננו בקיא בחומר המשפטי הרלוונטי למקרה שלכם. עורך דין ברמה גבוהה מן הסתם ידרוש מכם שכר גבוה, אך בסופו של דבר בחירה נכונה של עורך הדין תוביל לסיכויים טובים הרבה יותר לזכייה בתיק.

עורך דין מוסמך – עליכם לבדוק האם העורך דין אותו אתם מעוניינים לשכור אכן הוסמך על ידי לשכת עורכי הדין בישראל (רק עורך דין שהוסמך על ידי לשכת עורכי הדין בישראל רשאי לעבוד במקצוע).

כאמור, כל עורך דין מתמחה בתחום שונה ולכן כשאתם עומדים לשכור את שירותיו של עורך הדין עליכם לוודא שהוא מתמחה בתחום שאתם צריכים – עו"ד מומחה לגירושין. בעולם המשפט קיימים תחומים משפטיים: חלק מהתחומים הם דיני משפחה וגירושין, דיני מקרקעין, דיני נזיקין, דיני פלילים, דיני אינטרנט, דיני זכויות של יוצרים, דיני קניין רוחני ורשימה ארוכה נוספת. כפי שלא יעלה על דעתכם לפנות לעורך דין שמתמחה במקרקעין אם הסתבכתם בפלילים, כך זיכרו שאך ורק עורך דין גירושין ינהל את תיק הגירושין שלכם במקצועיות אמיתית.

עורך דין איכותי ומנוסה – כפי שציינו קודם, עורך דין מנוסה וותיק יהיה לרוב מוצלח יותר מעורך דין שאין לו ניסיון כלל בתחום. החיסרון הגדול שיש לעורכי דין וותיקים ואיכותיים הוא שהם מלאים בתיקים. אולם גם לעורך דין צעיר יתרונות משלו – עורך דין צעיר ולא מנוסה הוא בעל מוטיבציה רבה יותר להוכיח את עצמו, והוא גם גובה מחיר נמוך הרבה יותר.

זול יעלה לכם ביוקר – חשוב לערוך סקר שוק כדי שתוכלו למצוא מספר של עורכי דין ולבדוק את ניסיונם, הוותק שלהם והאם יש תגובות חיוביות על עורכי דין אלה ברשת. כמו כן, על ידי סקר שוק תוכלו בסופו של דבר לערוך השוואות מחירים. דרך אגב, על מנת למנוע אי נעימות מומלץ לסדר את עניין התשלום מראש.

מי ינהל לכם את התיק בפועל? הלכתם למשרד עורכי דין מסוים והתקבלתם על ידי מנהל המשרד (העורך דין הוותיק ביותר במשרד). חשוב לדעת שהעורך דין שקיבל אתכם הוא לאו דווקא העורך דין שייצג אתכם. אל תשכחו לוודא שמי שיטפל לכם בתיק יהיה עורך דין מנוסה ולא עורך דין גירושין צעיר ללא ניסיון.

עומדים בפני תקופה לא קלה של גירושין? תקופה זו רצופה בביקורים בבתי דין כמו בית דין רבני, בית דין לענייני משפחה ועוד מיני תסבוכות משפטיות. על מנת שתקופה זו תעבור במינמום של כאבי ראש מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין מקצועי, מנוסה ובעל וותק.

המאמר באדיבות עו"ד טל איטקין – משרד עו"ד לענייני גירושין ומשפחה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*