הפקת מקור חדשה לחנוכה: ״לילה מטורף בספריה״

 הפקת מקור חדשה לחנוכה: ״לילה מטורף בספריה״

חג החנוכה מתאפיין בהיצע נרחב של הצגות ומופעים לילדים אך העיר אשדוד הינה מבין הבודדות המציעה לילדי העיר ולאורחים לצפות במחזמר חדש  ,שהוא הפקת מקור מבית היוצר של החברה העירונית לתרבות הפנאי ,המעלה זו השנה השמינית הפקות מקור לילדים ולכל המשפחה. בין היתר, הפיקה החברה את "מכולת קטנה ומדליקה", "המכבים", "מרקו", "עלי בבא", "בטי בם" "חלומות מתוקים" ו"אדוני המאמנת".

המחזמר המוזיקלי החדש  "לילה מטורף בספריה", המומלץ לילדים  בין הגילאים 4 עד 16 שנים, הוא מופע קומי וצבעוני לכל המשפחה.

מחזמר צבעוני ומצחיק העוסק בחבורה של תלמידים שמסיבות כאלה ואחרות לא יכולים לצאת לטיול השנתי ולכן נאלצים לשתף פעולה זה עם זה כדי לשרוד לילה שלם בספריית בית הספר, בזמן ששאר התלמידים יצאו לטיול השנתי.

בזמן שהשכבה בבית הספר יוצאת לטיול השנתי הנכסף באילת. טיול שבו יבלו לראשונה לילה שלם מחוץ לבית, נשארת חבורת תלמידים בספריית בית הספר. חבריהם אולי ייהנו באילת, אבל כל אחד מסיבותיו הוא, יאלץ לבלות את הלילה עם חבורת תלמידים שאין בניהם שום מכנה משותף, כשמורה וספרנית שלא הכי מסתדרים אחד עם השנייה משגיחים עליהם.

החבורה שתחל כקבוצת זרים ללא מכנה משותף, תמצא את הגורם המאחד בניהם כדי להפיק את המיטב מהריתוק המשותף, ותוך כדי ישגעו את המורים. המחזמר טומן בתוכו ערכים כמו קבלת האחר, חברות מהי וסובלנות תוך שילוב של להיטים מוכרים ואהובים. המחזמר לילה מטורף בספריה יעלה בחנוכה 2016 בכיבובם של בן אדם כוכב "גאליס",אינה בקלמן-"תאג"ד",הדר שחף מעיין,אסף משה,איתי חיון,גל בן ארצי,סיוון אטנר יפרח.

כתיבה ובימוי: קובי מחט  |  הפקה: החברה העירונית לתרבות הפנאי אשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*