הפסד למ.ס אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל

הפסד למ.ס אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל

לא מעט שאלות וכמיהות היו לגבי מ.ס אשדוד החדשה, תחת ראובן עטר.

הערב(שבת) ליגת העל יצאה לדרך, כשההתמודדות בין האדומיםצהובים לכחולים של מכבי פתח תקווה, אף הוציאה את עונת הכדורגל הרישמית, אך לפי תעשים הדקות הראשונות, לא נראה כי משהו השתנה באשדוד.

המשחק נפתח דווקא בקצב טוב לבחורים של עטר, כשדן ביטון התכבד בשער הראשון של העונה, והעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה27, אך בתוך ארבע דקות במחצית השנייה, הקבוצה ממלאבס הפכה את התוצאה, עם צמד שערים של לידור כהן
(59)
ומנור סולומון הצעיר(63), ויצאה כשידה על העליונה עם ניצחון.

הרחשים מהעונה שעברה עולים גם בפתיחת העונה הנוכחית. כזכור, אשדוד תחת רוני אוואט פתחה את הליגה עם רצף משחקי םארוך ללא ניצחון, ולא מן הנמנע כי התסריט יחזור על עצמו.

אבל בכל זאת, ספק אם מישהו היה מופתע מתוצאת הסיום. הרכב הטלאים שהעלה עטר בעקבות חיסרון של מספר שחקני מפתח, נתן את אותותיו. אביב סולומון ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, כמגן שמאלי, בתור מחליף לקרלו ברוסיץ' הפצוע. תום בן זקן ומשה אוחיון פתחו כבלמים לצד ניר ברדע, כשהתפקיד כמובן זר להם, ותויספו לזה את העובדה שלאשדוד עדיין חסר מחץ בכל מה שנוגע לחוליית ההתקפה, ותקבלו כמה מהסיבות להפסד.

המשחק היום היה סוג של פתח, גם מהסיבה שבמשחקים הקרובים, אשדוד לא צפוייה לרוות יותר מדי רגעי נחת. בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק חוץ מול ביתר ירושלים החזקה, במשחק שייערך ב"מושבה", ומחזור לאחר מכן תגיע ליא' המקומי, קריית שמונה שנראית כקבוצה שתאבק על הפלייאוף העליון בתום העונה. אם מ.ס לא צשכיל לצבור נקודות במשחקי הגאלה של העונה, הרי שהתחזית של מאבקי התחתית ככל הנראה יחזרו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*