הפסד למכבי בנות אשדוד במשחק העונה

הפסד למכבי בנות אשדוד במשחק העונה

אחרי ההדחה הכואבת מאירופה, הבנות מאשדוד נחתו ישר אל הפרקט של אולם "זיסמן" ברמת גן, למשחק העונה במסגרת ליגת "אתנה" לכדורסל הנשים.
אשדוד שהופיעה ללא פארייה אבדי ששוחררה וללא המחליפה הטרייה שלה טיפאני הייז, לא הצליחו לגבור על היריבה ומוליכת הטבלה ערב המחזור מרמת חן, ובסיום 77-71 לסגולות של שירה העליון.

ההפסד הזה הוא מכה לא פשוטה לבנות אשדוד ומאמנם עדן ענבר. מעבר לכך שרמת חן מגדילה את ההפרש בליגה, ויש כמובן את בנות הרצליה שמתקרבות בצעדי ענק. זהו גם ההפסד השני מתוך שני המשחקים לקבוצה בצהוב מול זוהי הסגולה.

מה שאומר שככל הנראה את העונה הסדירה תסיים אשדוד במקום השני לכל היותר, ואם ואכן תפגוש אשדוד בגמר האליפות בפליאוף שוב את רמת חן, בפעם השנייה ברציפות, יתרון הביתיות יהיה עבור הקבוצה של העליון.

אף אחת משתי הקבוצות הערב לא הוליכה בהפרש דו-ספרתי. רחוק מכך. שתי דקות לסיום סל של קטיה לויצקי צימק ל-71:69. מהלך שלוש נקודות של דניאל אדאמס בהתקפה הבאה ושלוש קליעות עונשין של צ'לסי הופקינס, שתיים מתוכן שבע שניות לבאזר, הבטיחו לרמת חן ניצחון כפול העונה על האלופה המכהנת.

קלעו לרמת חן: הולמס 23, הופקינס 21 (13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), אדאמס 20, דיאמנט 7, צעירי 4, בארון 2. לאשדוד: לויצקי 18, דורון 14, ווילר 13, גרייבס 11, שפיר 6, בן נון 5, פרסלי 4.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*