הפנקייקים הכי מגרים שיש

הפנקייקים הכי מגרים שיש

פנקייק הוא אחד המאכלים הביתיים האהובים ביותר ואין זה מקרה. ראשית הוא קל להכנה שנית, תענוג לאכול אותו ושלישית אפשר להכין ממנו קינוחים מפוארים של ממש בלי להתאמץ. במאמר זה נספר לכם על הפנקייקים המגרים ביותר שגם אתם תוכלו להכין בבית בקלות.

 מיני פנקייקים שוקולדיים

נשנוש של אוכל קטן  הוא הנאה גדולה. כדי ליצור פנקייקים קטנים ומהנים תצטרכו למלא בקבוק לחיץ בבלילה ולזלף עיגולים בגודל קטן. הם מושלמים לאירוח ולמסיבות שבהם אנשים אוהבים לאכול מנות קטנות מכל דבר כדי ליהנות מהמגוון. אפשר לקשט  אותם עם מוס שוקולד עשיר, תוכלו להכין מוס משוקולד חלבי, מריר ולבן ולגוון ביניהם, תוכלו אף להכין מוס משוקולד ורוד להוספת עניין, צבע וטעם מרגש.

פנקייק ממולא ומגרה לגמרי

פנקייק מפתיע שתחילה נראה ככל הפנקייקים, אותו עיגול בצק שצבעו חום-זהוב מוכר ואהוב,  אך בפנים מחכה הפתעה: מילוי טעים ועשיר. למרבה הפלא הכנתו פשוטה ביותר: יוצקים את בלילת הפנקייק במחבת ולאחר מכן מניחים במרכז עיגול הבלילה מלית בננה, קרם שוקולד או חמאת בוטנים ומכסים בשכבת בלילה נוספת. יש אינספור אפשרויות מילוי. השילוב של בצק אוורירי שבתוכו מתחבאת מלית עסיסית ומתוקה הופך כל נגיסה לתענוג צרוף, וכדי לרמוז למי שהולך לנגוס בו מה מסתתר בפנים, תוכלו להגיש למשל פנקייק במילוי בננה עם בננות טריות חתוכות לצידו וסירופ מייפל, או בננות מקורמלות חמות. אם המילוי שלכם הוא אוכמניות תוכלו לעטר אותו מבחוץ עם קרם מסקרפונה ורוטב פירות יער, אם המילוי שלכם הוא תותים, תוכלו להגיש אותו עם קצפת ותותים טריים חתוכים וכן הלאה.

עוגת פנקייקים

קינוח אסתטי במיוחד המשלב מגוון מרקמים וצבעים. עוגת פנקייקים מורכבת משכבות של פנקייקים שביניהן אפשר להניח קצפת, קרם וניל, קרם אגוזים או פשוט ממרח שוקולד. הפנקייק העליון מצופה בשכבת קרם עבה או בכמות נדיבה של קצפת ומעוטר בפירות טריים. כדי  להרכיב בקלות את הפנקייקים וליצור מראה אסתטי הקפידו להכין פנקייקים זהים בגודלם. הדרך הפשוטה לכך היא לדאוג שבלילת הפנקייק תמלא את במחבת כולה או בעזרת רינג. עוגת פנקייקים יכולה בקלות לשמש עוגת יום הולדת צבעונית ונהדרת הן לילדים והן למבוגרים.

פנקייק בטעמים שונים ומגוונים

לפעמים מתחשק לגוון את טעמו של הפנקייק וניתן לעשות זאת בלי כל בעיה − להוסיף מרכיב דומיננטי וטעים. כך מתקבלים פנקייקים במגוון צבעים וטעמים. תוכלו להוסיף מעדן שוקולד וכך תקבלו פנקייק שוקולדי בצבע עמוק, לשלב מחית תות במלית ולזכות בפנקייק ורוד פסטלי וכמובן, מחית בננה לאוהבי הפרי הטרופי. כמובן שאפשר לשלב פירות חתוכים לקוביות קטנות, קוקוס, אגוזים ותבלינים כמו קינמון וציפורן. אלה יתרמו לטעמים מורכבים ומרעננים שיעשו לכם שמח בפה: מתיקות עזה של צימוקים לצד מתיקות עדינה של קוקוס, חמצמצות התותים לצד מתיקות שבבי שוקולד.

פנקייק מלוח

פנקייק הוא קינוח מופלא שכן ניתן להתאים אותו לכל חיך. אם אינכם נמנים עם חובבי המתוק תוכלו לבחור בפנקייק מלוח ומעורר תיאבון שיהווה תחליף לארוחה של ממש. ישנם כמה סוגים של פנקייק מלוח:  האחד הוא פנקייק גבינות שבו מוסיפים לבלילה פרמזן, גבינת עיזים וגבינות אחרות ויש לו טעם עשיר וגבינתי, האחר הוא פנקייק ירקות שבו  מוסיפים פרוסות עדינות של ירקות כמו עגבנייה, ברוקולי או בטטה. סוג נוסף מצטיין בפיקנטיות כי מוסיפים תבלינים: עירית קצוצה, בצל ירוק או בזיליקום. תוכלו להכין לעצמכם בקלות מנות פנקייק מלוח לארוחת הבוקר. פשוט חיתכו ירקות לפרוסות או גבינות לקוביות והוסיפו לבלילה. תוספת מקסימה נוספת היא ביצת עין המונחת על חלקו העליון – ומה נעים יותר מלפתוח את ארוחת הבוקר בשמש צהובה ועגולה?

פנקייק עם רטבים 

הטקסטורה הקלילה והספוגית של הפנקייק ממש מזמינה להכין רטבים שיצטרפו אליו ובאמת ישנם רטבים רבים שניתן לשדך למאכל זה כמו מייפל, וניל ושוקולד, תות, טופי, קרמל מלוח ועודן. תוכלו להכין ערמת פנקייקים ולהניח לצידם צלוחיות עם מגוון רטבים מוכרים וכאלו חדשים. תוכלו גם להכין מגדל פנקייקים ועל ראשו ליצוק בנדיבות רוטב נבחר או לחילופין להכין מיני פנקייק פופס ולשדך לכל מיני פנקייק מקל של סוכריה שבאמצעותו תוכלו  לטבול ברטבים.

פנקייק יפני אוורירי ותפוח

פנקייק מפנק במיוחד שאל הבלילה שלו מוספים חלבון מוקצף. חשוב להקפיד לקפל אותו בבלילה כדי שלא ישבר. הפנקייק  הזה אוורירי מאוד ותפוח וממש מזמין אתכם לנגוס ביס בפנקייק דמוי ענן אוורירי וטעים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*