הפנינג חלומי לתושבי הרובע

הפנינג חלומי לתושבי הרובע

למעלה מ-300 הורים וילדים התקבצו בפארק עוזיהו שברובע ג' ונהנו מהפנינג חלומי שכלל: טרמפולינות, שערות סבתא, פופקורן, פינות יצירה, משחקי חברה, מוזיקה טובהולבסוף השתתפו בהגרלות ואף זכו בפרסים שווים ביותר.

במינהלת רובע ג' כבר רושמים את האירוע הזה כמסורת קבועה בלוח השנה, שהרי זו השנה השישית ברציפות שהם מקיימים הפנינג חגיגי במיוחד לילדי ותושבי הרובע. על המלאכה מנצח כמובן ראש המינהלת מר יעקב ביטון ולצידו גורמים בקהילה שמשתפים פעולה כל השנה ולקראת ההפנינג לחצו מעט על דוושת הגאז על מנת להאיץ את הפעילות ולשדרגה לרמת הנאה גבוהה יותר.

"גם השנה זכינו לקיים הפנינג יוצא מן הכלל, בהשתתפות של למעלה מ-300 ילדים והורים" אומר ביטון ומציין כי מדובר באירוע שהפך למסורת קבועה ברשימת האירועים שהמינהלת מפיקה. אלא שבכל פעם החגיגה גדולה ומהנה יותר והפעם החגיגה כללה טרמפולינות, פינות יצירה ומשחקי חברה, ודוכנים לחלוקת שערות סבתא ופופקורן. כל זה על רקע של מוזיקה טובה ואווירה שמחה ולבסוף התקיימו 5 הגרלות כך שהיו גם כאלה שלקחו איתם פרסים הביתה.

ביטון מבקש להודות לכל השותפים בהפקת האירוע: ליחידה לשכונות ותיקות ולחבר מועצת העיר מר מאיר אברג'ל, למדרשת באר ולמדריכה הגב' נועה לוין,  לראש מינהל התפעול מר שלמה רוטנברג, למפקח במינהלת רובע ג' מר אלכס חזנוב, לרכזת מידע במינהלת רובע ג' הגב' אלינור דאבוש ולעובד היחידה לשכונות ותיקות מר שי נקש. "בזכות שיתוף הפעולה אנו מצליחים להפיק אירועים מוצלחים ולהעניק רגעים של כיף לתושבים" אמר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*