הפורום הציבורי לאיכות הסביבה נגד הבניה בפארק בן גוריון

הפורום הציבורי לאיכות הסביבה נגד הבניה בפארק בן גוריון

פנייה מטעם הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד הוגשה ליו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה באשדוד – שמעון כצנלסון – בו קוראים חברי הפורום הציבורי לאיכות הסביבה בעיר לקיים הליך לשיתוף הציבור בנוגע לתוכנית הבנייה על חשבון שטחים ירוקים בפארק בן-גוריון שברובע ב'.

הבקשה נשענת גם על דרישתו של מתכנן המחוז, עו"ד תומר גוטהלף, לקיים את ההליך – כמתואר בפנייה.

אל: אינג' שמעון כצנלסון – יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אשדוד

מר כצנלסון, שלום!

הובאו לידיעת הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד פרטים בנוגע לתוכנית מס' 603-0625590, המציעה בפארק בן-גוריון בעיר, שינוי ייעוד של שטח המיועד לצרכי ציבור (שצ"פ) לטובת בינוי עליו של 613 יחידות דיור, במסגרת הסכם הגג.

בישיבה שהתקיימה ב-21/9/2020 דנה הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בתוכנית המציעה גריעה משטח הפארק הציבורי המפותח והאיכותי שברובע ב', המשרת ציבור מגוון בעיר. בהחלטותיה של הוועדה להפקדת התוכנית, אומצה הצעתו של מתכנן המחוז מר תומר גוטהלף לקיים את הליך שיתוף הציבור לתוכנית – כפי שעל כך הוחלט כשנתיים וחצי קודם לכן.

על פי הצעתו של מתכנן המחוז, הליך שיתוף ציבור יציג את התוכנית לציבור ויוצגו על ידי עיריית אשדוד גם המענים החלופיים לשצ"פ המפותח הנגרע, לדבריה. בנוסף ועל פי ההחלטה, יועבר מסמך המסכם את תובנות ההליך לשיתוף הציבור ללשכת התכנון ובאמצעותה, לחברי הוועדה המחוזית.

למיטב ידיעתם של חברי הפורום הציבורי, ההליך המוצע טרם בוצע. הם מבקשים לפנות אליך בזה על מנת לקדמו לפני כל התקדמות נוספת של הפרויקט, באופן מהותי ושאליו יוזמנו כל תושבי העיר להביע דעתם. כך הם מבקשים, בהתאם להצהרתך בדיון בוועדה המחוזית לפיה בעיריית אשדוד "רוצים לשמור גם על איכות החיים של התושבים".

ככל שתהיה מעוניין בכך, אשמח לסייע בכך אישית – כחלק מהתמחותי בנוגע להליכים לשיתוף הציבור בשלטון המקומי בישראל.

נודה להתייחסותך בחוזר, לבקשתנו.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*