העשרת הידע של ילדים בכל הגילים

העשרת הידע של ילדים בכל הגילים

העשרת הידע של ילדים

כל ילד הוא עולם ומלואו ויכולת ספיגת המידע שלהם היא עצומה. קו החשיבה של הורים רבים הוא לבצע פעולות שונות עבור העשרת הידע של הילדים בכל הגילים באופן הדרגתי. זה מתחיל מגיל ינקות כאשר ההורים מקריאים לילדים סיפורים וכך מעשירים את אוצר המילים ואת חוש הסקרנות שלהם. עם הזמן הילדים נהנים לשחק בשלל משחקים צבעוניים המשמיעים צלילים שונים, או שאפשר לבנות איתם מגדלים ולמיין את הצורות על פי סוגיהם וצבעיהם. לכל גיל יש נושאים שכדאי ללמד אותם ולכן ההורים רואים בכך משימה חשובה ורוכשים עבורם משחקים איכותיים שמתאימים לגילם. הם מקדישים זמן רב כדי ללמד אותם תחומים שמעניינים את הפעוטות כמו חיות, כלי תחבורה, ירקות פירות ועוד. בדרך זו רואים עם הזמן את התרומה הגדולה שנוצרת, לצורך העשרת הידע של ילדים בכל הגילים.

אחד הנושאים האהובים על הילדים בכל גיל הוא המוסיקה. כבר בגיל צעיר אפשר לראות עד כמה הם נהנים לנגן על כלי נגינה לילדים כמו רעשנים, קסילופון או אורגן ועם הזמן הם נחשפים לכלי נגינה שמפיקים צלילים אחרים כמו תופים, חלילית, פסנתר ורבים אחרים. האהבה למוסיקה תלווה רבים מהם גם בגיל מבוגר יותר והם ילמדו בקבוצה או אחד על אחד עם מורה פרטי לנגן על כלי שאהוב עליהם. העיסוק במוסיקה הוא עולם ומלואו ועבור הילדים מדובר בשפה נוספת אשר מרתקת אותם, הם לומדים לקרוא ולנגן על פי התווים. מעבר לנושא העשרת הידע של ילדים, עולם המוסיקה פותח להם צוהר לפעילות חברתיות בבית הספר ומחוצה לו.

משחקי הרכבה לילדים

אחת האהבות הגדולות של הילדים הם משחקי הרכבה. קיימים אין ספור סוגים מעניינים וצבעוניים והם נהנים להרכיב ולבנות מהם מבנים הנדסיים. בזכות היצירתיות הרבה של הילדים וההדרכה ההורית שמלווה אותם לאורך כל הדרך, כדי להעניק להם את החשיבה ואת השיטתיות בעבודות הללו מראה את אותותיה ויצירות המופת של הילדים הן יוצאות דופן.

עם הזמן רבים מההורים מתחילים לקנות עבורם משחקים מתוחכמים יותר כמו לגו אשר כדי להרכיב אותם, הם אמורים לפעול צעד אחר צעד על פי ההנחיות בחוברות שמצורפות לכל ערכה. משחקים מסוג זה מעניקים כישורי חיים ויכולת לפעול באופן עצמאי בתרחישים שונים, לא רק כעת אלא גם בעתיד לאור הבסיס שהם מקבלים.

העולם האמיתי

אחד הנושאים החשובים בנושא העשרת הידע של ילדים הוא לחשוף אותם לנושאים שונים כדי לדעת מה מעניין אותם. כך מדברים עם הילדים על תחומים רחבים ועל פי ההתעניינות מוסיפים נתונים בערוצים שונים. יש ילדים שאוהבים מאד לשמוע על כל מה שקשור לכוכבים, אחרים לנושאים הקשורים בהנדסה, פרחים ואין ספור נושאים אחרים.

כאשר מעלים את רמת האינטליגנציה של הילדים באופן קבוע לאורך כל שנות הילדות שלהם, רואים בכל יום את האושר שמסב להם הידע הרחב שלהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*