אירופה חוזרת לאשדוד

אירופה חוזרת לאשדוד

מכבי "בן" אצורת השקעות אשדוד, תמשיך הערב (חמישי), את המסע שלה במסגרת היורוקאפ באירופה, כשתארח באולמה הביתה, "הקריה" את הקבוצה הליטאית "הופטראנס סירנוס", למסגרת המחזור השני במפעל היוקרתי.

לקראת המשחק, עושה רושם שהקבוצה הנמרצת והחזקה של עדן ענבר לא צפוייה להקלע לקשיים כאלה ואחרים. הקבוצה הליטאית מגיעה לאחר הפסד בחזור הפתיחה, בבית לצצ'לק ההונגרית, ואילו הבנות מאשדוד מגיעות לאחר ניצחון חוץ יוקרתי בהפרש דו סיפרתי על ספרטק מוסקבה. אשדוד שלאחר הניצחון בשבוע שעבר, הופכת להיות הקבוצה הדומיננטית והחזקה של בית A, מגיעה אל ההתמודדות הערב, לאחר ניצחון דחוק בשיניים על בנות הרצליה ביום שני האחרון. ניצחון שהושג לאחר הארכה.

היכל "הקריה" הולך לעשות היום היסטוריה, כשבפעם הראשונה היציע שממול ליציע המרכזי, ותכולתו מוסיפה לאולם עוד 1000 מקומות ישיבה,הולך לקבל את הקהל האשדודי היום בפעם הראשונה, לאחר שהאישור לפתיחתו ו הושג במהלך תחילת השבוע.

בפן המקצועי, מי שיחזרו לסגל הצהוב של עדן ענבר, הן השחקניות דיאנה בוטלוינה ואשלי פאריס. הגארדית הסרבית והפורוודית האמריקאית יכולות לשחק כאמור רק במסגרת האירופאית, וצפויות להכניס עוד מימד של רוטציה לסגל החזק של ענבר.

באשדוד מקויים שלא מעט אוהדים נלהבים ימלאו הערב את האולם במקיף ז', כשבמהלך השבוע האחרון הוציאו לא מעט הודעות ברשתות החברתיות על מנת לגרום לקהל הצהוב להגיע, ולהנות מחוייה אירופאית מיוחדת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*