הערב: עירוני אשדוד מחכה לבית״ר נורדיה

הערב: עירוני אשדוד מחכה לבית״ר נורדיה

המשחק הערב (ראשון) בין מכבי עירוני אשדוד לבין ביתר נורדיה ירושלים, הוא בדיוק מסוג המשחקים לו מחכה כל שחקן ושחקן במהלך הקריירה שלו. "משחק העונה" של ליגה ב' דרום ב', יפגיש הערב באצטדיון היא' באשדוד את שתי הקבוצות המובילות בליגה הקטנה, כשהקבוצות השונות שהן כאמור נחשבות אף לקבוצות אוהדים, צפויות למלא באלפים את האצטדיון המקומי.

אם עד לפני כחודש, עוד היו לא מעט הפגנות חיבה ואהבה בין שני מחנות האוהדים, במהלך השבועות האחרונים נפל דבר אשר העלה על שרטון את מערכת היחסים החביבה.

פרדי ציון (23) השייך לקבוצת ליגת העל, מ.ס אשדוד, חתם בשורותיה של הקבוצה מעיר הבירה. הסיפור לכאורה נשמע די בסדר בתחילתו, אך לאחר שנודע כי ציון הועבר לנורדיה בתיווכו של ג'קי בן זקן, הבעלים לשעבר של מ.ס אשדוד, שהוא גם אחד מנותני החסות של ביתר נורדיה, על שם "רדיו ירושלים", החלו תיכוכים והתחכויות בין אוהדי עירוני אשדוד לאוהדי נורדיה.

mo

כרזת המשחק: באדיבות דף הפייסבוק הרשמי

לאחר האשמות כאלה ואחרות ברשתות החברתיות, הגיע יום שישי שעבר, עירוני יצאה למשחק חוץ מול גבעת זאב. בסיומו של המשחק הקשה בו סיימה הקבוצה הצהובה מאשדוד בתוצאה של 1-1, החלו להשמע גידופים מצידם של אוהדי נורדיה אשר הגיעו למגרש בגבעת זאב בסיום המשחק, אוהדי עירוני שלא אהבו את הקריאות והקללות פגעו ברכב ובו שהו אוהדי נורדיה, והארוע הסתיים בהגשת תלונה של אותם אוהדי ביתרנורדיה כלפי "חבריהפם" עד לא מזמן מעיר הנמל.

כל הארועים האחרונים מובילים כמובן את המשחק מחר, לכך שההיגד "משחק אש"

על פי ההערכות, לא פחות מ3,000 צופים אמורים לפקוד מחר את אצטדיון היא המקומי, כשרובם כאמור אוהדי עירוני אשדוד המקומיים.

הצגה גם  מעבר לכר הדשא.

אם המשחק אמש בין מ.ס אשדוד למכבי חיפה היה משחק נהדר גם ביציע וגם בדשא, יש לצפות לתצוגה מעניינת לא פחות מחר, כשהתקווה הגדולה היא שאוהדי שתי הקבוצות יידעו להתעלות על עצמם, ויתרכזו אך ורק בעידוד ססגוני ביציע.

מבחינה מקצועית, לעירוני אשדוד ולמאמן טל הירשהורן יש לא מעט כאב ראש לגבי ההרכב אותו ייעלה המאמן מחר. בלם, וקפטן הקבוצה,דור אלקבץ ייעדר מהתמודדות בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, כשעדיין לא ברור מי יעלה במרכז ההגנה הערב בצוותא עם הבלם המנוסה רועי סבג. גם בהתקפה מי שימשיך להיעדר הוא החלוץ אדיר שהרבני, שהרבני יירצה את משחקו הארחון ביציע לאחר אותו ארוע בבית שמש, בו שלח כמה מילים גסות כלפי שופט המשחק, שלא נשאר חייב והרחיק אותו לשלושה משחקים נוספים.

15203250_957460167719573_5112586629746104369_n

השחקן ה-12 של אשדוד. באדיבות דף הפייסבוק הרשמי

עירוני אשדוד תגיע להתמודדות כשהיא במקום השני בטבלה עם 16 נקודות, 4 נקודות פחות מנורדיה שנמצאת בראש הטבלה עם 20, אך לעירוני כאמור יש משחק חסר, מהסיבה שמכבי שגב שלום התפרקה ומשחקי היריבות מולה לא נחשבים.

אמש( שבת) הגיעו מספר רב של אוהדי עירוני לאימון המסכם של הקבוצה. בו עודדו בצורה מרשימה את שחקני הקבוצה,והכניסו בהם לא מעט את רוח הקרב.

עוד הישג מרשים עבורה של עירוני אשדוד הוא בכך שהמועדון שנוסד מחדש לפני כקצת יותר משנה, הגיע למספר שיא של כ-200 מניות אוהדים. כשאת המניה ה200 תרם לא אחר  מאשר שחקן הקבוצה לשעבר, אמיל ולב.

 

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*